Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-01-15 / FILED UNDER: Blandat

Barbara Palvin talar ut om rykterna

Barbara Palvin - Victoria's Secrets modellen som skulle ha varit anledningen till att Jelena gjorde slut förra året - har  nu för första gången kommenterat rykterna om att Justin ska ha varit otrogen med henne mot sin flickvän Selena Gomez, och vi kan lugnt säga att Barbara inte är glad över rykterna. I själva verket anklagar hon Selena för det hela.

 

Barbara (19) berättar för Celebuzz att hon och Justin Bieber aldrig dejtat:

 

"Ni vet hur dramat startade - Selena retweetade en bild. (här refererar hon till bilden Selena retweetade på Twitter som var en bild på Justin där han hänger ihop med Lil Twist och Barbara med texten '.....)"

 

"Det var det enda.. det är därför hela den här grejen är så konstig. Alla trodde det var jag som startade det hela och deras uppbrott."

 

"Jag ville träffa honom jätte mycket. Jag såg hans film 'Never Say Never' och tänkte, 'Han är en sån cool kille, jag vill verkligen träffa honom.' Och sen gjorde jag det på Victoria's Secret showen och pratade självklart med honom och vi tog en bild tillsammans."

 

Bara några dagar senare tog rykterna fart ännu mer när de setts tillsammans på Broadway showen Lejonkungen. Enligt Palvin var det långt ifrån en dejt. Hon förklarade:

 

"Det var min systers första gång i New York och vi ville jätte gärna gå på Broadway showen, men det fanns inga biljetter. Jag gick till honom och sa: 'Min syser är här och hon är besviken över att hon inte kommer kunna gå på showen, det finns inga biljetter.' 'Och då sa han, 'Jag kan fixa fram biljetter åt er.' Han vänner kom med också... de var typ 6 stycken sen var det jag, min syster och min agent. Så vi är vänner."

 

"Så vi sa bara till varandra typ; okej, det var kul att träffa dig, det där var trevligt och sen sa vi hejdå."

 

Men rubrikerna stannade inte där.

 

"Det var så kul när jag läste att vi tydligen ska ha träffats i Miami och att jag ska ha haft hans t-shirt på mig. Hallå, det var min t-shirt!"

 

"Och du kan se husbilarna i bakgrunden på bilder (från Twitter) -- när du fotar på plats har du husbilar där du fixar hår, smink och kläderna. Men dom fick det att framstå som att det var Bieber's turné buss, och hans tröja. Jag tänkte bara, "Nej!"

 

- Celebuzz

 

 


Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: