Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-01-26 / FILED UNDER: Blandat

"Justin Bieber spottade i min vattenflaska"



Justin Bieber gick på en kvinna på ett gym i North Carolina i tisdags då han skulle ha gjort narr av hennes träning, svurit åt henne och även spottat i hennes vattenflaska, rapporterar TMZ. Radio värden Colette Harrington skötte sitt ärende medans hon tränade på gymmet på Ritz-Carlton Hotel.

Bieber spatserade till gymmet med två andra personer, den ena verkade vara hans tränare och det andra verkade vara en backup dansare eller sångare. Colette sa att hon närmade sig Bieby och bad om en bild, men han sa nej. Hon säger att hon fortsatte att träna, men hörde sedan Justin och hans vänner håna hennes träning
srutin.

Collette: "Jag räknar alltid upp mina reps högt. Då börjar Justin imitera mig och varje gång jag skulle komma till 20 så sa han och hans kompis "Shut the F'ck up.'' Hon ignorerade gruppen men hävdade att de fortsatte att håna henne när hon räknade ut sina reps. Hon tror att Bieber eller någon i hans grupp spottade blå Gatorade i hennes vattenflaska när hon inte såg och hon drack det.

"Jag har tittade inte på min vattenflaska innan jag tog en klunk." Collette fyllde i ett klagomål till hotellet därefter. Colette sade hon kommer att sälja den spott-fyllda vattenflaska på eBay och planerar att använda pengarna för att uppgradera köket i hennes lokala Ronald McDonald hus, där hon arbetar som volontär. Bieber förnekade naturligtvis det.


- OceanUP

Name: Anonym

men det här är ju såklart inte sant tro inte på det beliebers

Date:2013-01-26 - Time:00:56:20
Name: hej

hahahah folk är ju sinnesjuka, speciellt när det kommer till avundsjuka tjejer.

Date:2013-01-26 - Time:09:33:45
Name: Sara

Klart det inte är sant. Varför fota/filmade hon inte? Det finns ju inga bevis förutom vatten flaskan som "Justin Bieber spottade i",
Avundsjuk tjej

Date:2013-01-26 - Time:09:46:56
Name: Anonym

Haha, vem fan tror hon att hon är?

Date:2013-01-26 - Time:10:11:25
Name: J

Haha, dummaste jag har hört...

Date:2013-01-26 - Time:10:48:17
Name: PLL

Hej!
Skulle du vilja delta i min Blog Award? Det är superenkelt att anmäla sig och vinner man så kan jag garantera flera nya besökare! Ni får även gratis länkar och reklam via min blogg. Ifall det intresserade er så klicka in er på denna sida: http://pll.webblogg.se/2013/january/blog-award.html

Hälsningar, pll.webblogg.se

Date:2013-01-26 - Time:12:01:52
Site: http://pll.webblogg.se
Name: Anonym

Fast det kan ju vara sant eftersom han blir som en jävla idiot när han är med dom dära personerna. Och det är ju klart han som rökte på. Asså märker ingen vilken jävel han har blivit men alla fortsätter o skiva åååå justiiiin my baby i love youuuuu blir så förbannad

Date:2013-01-26 - Time:12:39:48
Name: Klara

Den över mig är helt och hållet sinnessjuk. Har du rökt på någon gång? Känner du Justin personligen? Varför snacka om saker du vet inget om. Att han har nya kompisar är bra för honom, han måste växa upp. Att röka på förändrar ingenting. Det är ingen big deal om han har gjort det eller inte. Det är skönt, inget mer. Det är sånna som du som är en skam för beliebers, tänker inte be om ursäkt för att vi andra stöttar och älskar Justin genom allt, så sluta snacka skit.

Date:2013-01-26 - Time:13:44:43
Name: Em

BULL-SHIT. Fyfan vad folk hittar på.

Date:2013-01-26 - Time:15:10:35
Name: Anonym

TMZ e lögnare. Anonym va fan e d med dig tror du verkligen på det här skitet TMZ skriver alltid påhittade händelser. öppna dina ögon

Date:2013-01-27 - Time:00:28:31
Name: Tussan

Jag tror inte heller inte riktigt på TMZ och dom ligger i något väldigt.

Date:2013-01-27 - Time:01:25:00
Name: Fanny

Hon borde vara glad ju.....

Date:2013-01-27 - Time:09:56:15
Name: Fu :)

Svar till klara: Känner du Justin personligen? och varför snackar du om saker du inte vet nått om? "Att han har nya kompisar är bra för honom, han måste växa upp." för det första så behöver man inte ta droger, supa sig full och festa för att "växa upp". och för det andra, hur vet du att det är bra för honom?? jag älskar verkligen justin, tro inte nått annat, men när han är med lil twist känns det som att han inte är samma person. "Att röka på förändrar ingenting. Det är ingen big deal om han har gjort det eller inte. Det är skönt, inget mer." Justin har tagit droger, såklart det betyder nånting?? Efter att ha läst din text så verkar det som att du tycker det är bra med droger och sånt? Visst, när han började festa tänkte jag att han är trots allt tillräckligt gammal för att sköta sig själv, men nån gång går gränsen liksom. Du vet justin kan också göra fel, han är mänsklig. Men som sagt älskar jag fortfarande justin och kommer stötta hnm genom allt. För jag är en äkta belieber med, fast som kan se när han gör fel.

Date:2013-01-28 - Time:02:39:56
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: