Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-01-11 / FILED UNDER: Andra om Justin

Justins lookalike: "Det var inte jag på bilderna!"


Efter att bilderna på 'Justin som rökte på' kom ut, var alla Beliebers väldigt snabba med att dra slutsatsen att det inte var Justin utan Robin Verrecas på bilderna, en Belieber som kan tyckas vara riktigt lik Justin.

Robin har dock skrivit på sin twitter ett flertal gånger om att det INTE var han på bilderna, men han tror heller inte att det var Justin, utan att TMZ bara sprider massa falska rykten.

Många av er kommenterade våra inlägg och hävdade precis som många andra att det var Robin på bilderna - här har ni erat svar. Mer om vad han säger om detta finner ni HÄR.


Name: Anonym

sjuuukt lik kille var det iaf.

Date:2013-01-11 - Time:19:35:29
Name: BELIEBER 4 EVER

OMG SÅ LIKA !

Date:2013-01-12 - Time:00:09:48
Name: Matilda

så va de justin?

Date:2013-01-12 - Time:03:15:52
Name: Tussan

stackas bägge säger jag bara. Man kan ju hoppas det som har hänt på riktigt kommer fram.

Date:2013-01-13 - Time:00:32:09
Name: selma

Bara så ni vet så kan man inte se er kommentarslänk.. Eller är det bara jag..?

Date:2013-01-14 - Time:20:09:12
Site: http://selmahodzic.blogg.se
Name: Tussan

Har det kommit något mer om dethär. själv tror jag att tids nog kommer det fram hur det är. Jag tycker synd om bieber jag tycker synd om Robin som kanske eller är förmodligen är oskyldig till det men om även han säger att att det inte är bieber på bilden så tror jag att det är någon annat stort fråge tecken är fortfarande var är tatueringen.

Date:2013-01-15 - Time:20:33:33
Name: Tussan

Jag har skrivit lite konstigt ser jag nu. det ska stå jag tror inte det är robin jag tror inte det är bieber.

Date:2013-01-15 - Time:20:34:39
Name: Tussan

Jag har kommit på en grej till angånde weed ryktet. Enligt TMZ ska han rökt weed den 2 januarig men vist skaffade han taueringran innan. för han kan väl plötsligt inte tagit bort dom jag är som sgt väldigt konfunderade över det. nä jag tror fortfarande inte riktigt på det.

Date:2013-01-15 - Time:22:05:02
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: