Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-01-25 / FILED UNDER: Blandat

Nothing Like Us, I Would & Yellow Raincoat

 
 
 
 
Var lite i valet o kvalet ifall jag skulle lägga upp dessa eller inte, med tanke på att Believe Acoustic faktiskt inte släppts än. Men eftersom ni har bett oss om dem -- here you go. Ni får välja själv om ni väntar till albumsläppet eller tjuvstartar lite!

Name: Anonym

asså är ni helt jävla seriösa? visa lite respekt mot justin. han har jobbat hårt och jag trór nog inte att han gillar när ni lyssnar på låtarna. snälla -.-

Date:2013-01-25 - Time:15:10:29
Name: Anonym

MEN LYSSNA INTE DÅ ANON! blir så trött att människor ALLID ska klaga. Tack bloggen för ni lade upp de här, jag + massa andra blev glada och ville höra! :)

Date:2013-01-25 - Time:16:39:39
Name: linnea

när släpps den

Date:2013-01-25 - Time:18:31:34
Name: Anonym

du där uppe. Varför SKA man lyssna på den nu?! man ska respektera Justin, men det gör ni inte tydligen. Om Justin fick reda på det här skulle han vart så besviken. Jag försöker stoppa er, thats all. Förlåt men en äkta belieber lyssnar inte på den nu. Ha tålamod tills den 29 för justin. Åh jag blir så sur på de som lyssnar nu -.-

Date:2013-01-25 - Time:18:52:20
Name: Vanessa

Måste erkänna att jag håller med.
Att dessa låtar läckt ut kan inte vi göra nånting åt, men att lyssna på de sänker Justins förtroende för oss beliebers och även respekten. Tack för ordet -

Date:2013-01-25 - Time:22:36:31
Name: Mari

Love love loove!
Listen, and buy girrrls

Date:2013-01-26 - Time:00:21:14
Name: J

Jag har alldeles för mycket respekt för Justin för att lyssna på dom nu, det är bara typ 3 dagar kvar...

Date:2013-01-26 - Time:10:39:49
Name: Julia

eftersom ni lagt ut dom och skrev i slutet av inlägget att de inte kommit ut så blir jag sjukt ledsen....måste bara säga de. Jag hann bara lyssna på en låt men aaoouhh va ont de gör. Jag tänkte att han kanske släppt dom innan eller nått för ni skrev inget i början av inlägget. Dåligt...

Date:2013-01-26 - Time:15:25:41
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: