Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-01-26 / FILED UNDER: Blandat

Selena har redan börjat dejta andra killar:

 
Selena är fast besluten att komma över Justin genom att gå på flera dejter, säger en källa exklusivt till HollywoodLife.com. Är det en bra idé eller inte?
 

Det bästa sättet att komma över en gammal flamma är en ny flamma, eller hur? Det låter som det är mottot Selena Gomez försöker leva efter. HollywoodLife.com talade till en källa mycket nära sångaren som berättar om hur Selena blir över hennes ex-pojkvän Justin Bieber

 

Hur Selena kommer över Justin:


Nu när Selena är officiellt singel, säger en källa att Selena är på snabbspår att komma över popstjärnan.

 

"Selena flirtar med så många heta killar som hon kan just nu," källan säger. "Eftersom hon försöker få de sista åren av sitt liv tillbaka. Justin hade pengar charm, men hon är het som fan och vill hitta en bra kille. Han var bara en liten pojke och hon behöver en man, så ja, hon går på massor av dejter och är glad att glömma Justin. "

 

Selena är inte blyg med att hon träffar nya killar heller!


Selena utförde sina låtar på en UNICEF konsert i NYC den 19 jan och hon sjöng "Cry Me A River" och "I knew you were trouble" Då hon slutade festa till 02:00 med en mystisk man och han gick tillbaka med henne till hennes hotell! Vi säger inte att han är ett kärleks intresse men Selena ser ut som att hon försöker glömma the biebs.

 

Tror du Selena börjat dejta många killar? Är det för tidigt?

 

 


Name: andji

för tidigt...

Date:2013-01-26 - Time:10:13:47
Name: Alma

Jag tycker det är bra gjort av henne!!

Date:2013-01-26 - Time:11:12:12
Name: Kaffehörnan

Hoppas hon finner någon

Date:2013-01-26 - Time:11:41:29
Site: http://kaffehornan.se/
Name: NovellerOmJustinDrewBieber

Gud! Kan dem bara lämna Jelena ifred? Jävla snåla människor! De tänker bara på pengar! Jag tror inte på sånt skit, visst de kanske bråkar för vem gör inte det? Men att hon DEJTAR andra killar tror jag inte på. Såvida ingen bild på henne och en annan kille kommer ut dvs. Och att Justin själv säger att de gjort slut.

Date:2013-01-26 - Time:13:01:26
Site: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se
Name: rebecca

tänkte bara meddela att cubus kommer få in massa Justin Bieber kläder och massa mer! :D

här är länken! http://justin.cubus.com/sv/

Date:2013-01-26 - Time:13:07:12
Site: http://beccaaronsson.blogg.se
Name:

Äkta försöka leka självständig och stark. Men låt henne hålla på. Justin förtjänar ändå någon bättre som är på samma mognadsnivå som han själv.

Date:2013-01-26 - Time:15:08:09
Name: Anonym

LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article16121443.ab
OMG ,
BTW , SELENA GOMEZ VILL BARA HA ETT FÖRHÅLLANDE SOM MILEY CYRUS , MEN HON ÄR INTE MOGEN

Date:2013-01-26 - Time:16:21:28
Name: Anonym

När gjorde de ens slut? Wth?

Date:2013-01-26 - Time:19:25:08
Name: Anonym Tjej Som Har Rätt

hon förtjänar inte Justin. Hon är så falsk.
pengar och charm? Bitch Please, Justin är allt man nånsin kan önska, han bryr sig, han är fan en äkta man.
Selena är ju helt fucking jävla dum i huvet, grät seriöst när jag läste det här, varför ska hon hålla på sådär?
Hon visar ju bara att hon var tsm med Justin för att han var snygg och hade pengar. Jag har en liten poäng här. Alla som kommer hata på den här kommentaren fine do it, men jag bryr mig om Justin. Och jag trodde Selena var en fin tjej, men no, visar sig vara lika falsk som jag hade föreställt mig. Omg.. jag kommer alltid vara här för Justin. Han förtjänar bättre <3

Date:2013-01-26 - Time:20:07:25
Name: Fanny

Jag tycker hon är för tidig, hon borde vänta och se. Man kan aldrig lita på allt man ser.. Liksom hon borde ge honom en andra chans och låta han förklara sedan är det upp till dom två. Jag tror inte någon av dom två kommer hitta någon bättre än varandra, eftersom dom känt varandra så länge. Men jag hoppas på det bästa, för att se justin ledsen och veta att man inte kan göra något åt det gör det mig ledsen...

Date:2013-01-26 - Time:21:15:44
Name: Lågt

Helt seriöst ni tror ju fan på allt ni läser, ni vet ingenting om deras förhållande varför hacka på Selena? Så fort hon gör nått fel så är hon falsk osv, och att Justin förtjänar nån bättre. Hon var bra för honom. Ge fan att ta allt på Selena fatta att hon har med har känslor. Så fort Justin gör nått så säger ni '' ah rätt åt henne'' osv ge fan i och hacka på henne ni vet inte vad Justin har gjort mot henne lämna dom ifred förfan

Date:2013-01-26 - Time:22:00:25
Name: Cecilia

ALLTSÅ NI ALLA ANONYMA SOM HACKAR PÅ SELENA, DRA ÅT HELVETE. Hur fan kan ni vara så dumma att ni påriktigt tror på allt ni läser? Hade ni varit fans av Selena så hade ni skyllt allt på Justin.
Och Justin som är så kär och veeerkar göra allt för att få tillbaks henne - shit i helvetet vad falsk hon måste vara då :') Sit your fucking asses down, ni vet ingenting. Hejdå

Date:2013-01-26 - Time:22:31:29
Name: Anonym

tycker så jävla synd om justin - selena har redan börjat dejta andra, precis som om inte "jelena" funnits - dessutom är det justin som får all skit för deras uppbrott, vet inte hur många otrohetsrycken det har varit nu - här är ett till http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article16121443.ab
helt sjukt, kan dom inte bara låta honom vara?!

Date:2013-01-26 - Time:22:48:33
Name: Dålig stil

Att säga att Justin inte är en man är lågt som fan. Om jag ska vara ärlig är Justin fan mer man än vad Selena är kvinna. Just sayin'.

Date:2013-01-26 - Time:22:55:23
Name: Tussan

Ja jag säger inget. men jag tänker. Tror tidningar ens på det dom skriver. Sen ska någon nära källa till nån av dom stå och berätta till tidningarna . Jag såg oxå på twitter att bieber hade twittar att visa rykten om honom vara så fåninga att man skrattade åt dom. Jag tror faktiskt det är slut mellan dom men samtidigt jag tror inte tidningara riktigt skriver som det är ibland lägger dom väl till mera. Man ska ej haka på selena eller Bieber ibland funkara det inte. Visa tidningara skriver lite som dom själva ibland. Ibland kan man ju undrar om det är någon har gömt sig och tjuvlyssnar eller så tror dom att dom hör något.

Date:2013-01-26 - Time:23:12:49
Name: Frida

Till : NovellerOmJustinDrewBieber, "lågt" och "Cecilia"
Jag håller helt med er, vi vet inte någonting om deras förhållande, vi vet kanske 1% av vad som verkligen händer. Herregud det är ju såklart selena inte har börjat dejta andra killar det är bara alla jävla tidningar som vill tjäna pengar på att förstöra andras liv. Alla förhållanden bråkar, nämn ett som det inte bråkas i.. Nej det finns inte. Så sluta säg att det varken är justin eller serenas fel, dom har nog bara en liten svacka i deras förhållande. För om dom nu skulle ha gjort slut, varför skulle inte justin radera alla bilder på han och selena på tex instagram, man lär väll tänka lite och inte bara tro på allt som man läser på internet. Dom skrev ju tex för någon vecka sen att justin "rökte på" men inte fan var det sant så varför ska detta då vara det?! Nej, frågar ni mig så är dom fortfarande tillsammans men kanske behövde "vila" lite ifrån varandra ett tag och finna sig själva! Och till alla er som orkade stå ut och läsa min "korta" kommentar. Svara gärna, vill gärna höra era åsikter!

Date:2013-01-27 - Time:14:06:05
Name: Madde

Tycker hon är känslokall & egoistisk. Visst, vi vet inte hela historian, men ändå. Har tappat all min tro på henne. Usch.

Date:2013-01-27 - Time:14:08:11
Name: Lågt

joo visst behöver ni inte älska henne men ni bheöver ju inte ta all skull på henne som om allt detta som har hänt i deras förhållande nu för tiden är hennes fel, och ni kanske har tappat eran tro på henne på nått som kanske inte ens är sant ? Ärligt lägg ner detta nu å låt dom leva sitt liv och om det nu är sant att hon dejtar andra killar redan... LÅT HENNE.. hennes liv inte erat, Justin och Selenas PRIVAT liv inte ERAT.. Ge er nu och ta reda på sanningarna innan ni går och hackar på andra !!

Date:2013-01-27 - Time:21:04:35
Name: Anonym

Man ska inte alltid tro på vad man läser.

Date:2013-01-28 - Time:16:34:56
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: