Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-01-19 / FILED UNDER: Blandat

Take You Acoustic - 6 years of Kidrauhl

 @justinbieber: since it has been 6 years since i started  maybe i should upload a new acoustic song on the channel to thank u all.

Name: Anaïs Wilson

JUSTIIIIN <3333 Kolla gärna in min blogg och tipsa hur jag ska måla mina naglar http://wakeupandlive.blo.gg/2013/january/lordag-191.html

Date:2013-01-19 - Time:10:26:08
Site: http://wakeupandlive.blo.gg
Name: matilda

OMB VAD JAG ÄLSKAR DEN! OCH STUNDEN NÄR NÅGON SLÄCKER LAMPAN, hans skratt <3 foreverkidraul!

Date:2013-01-19 - Time:16:47:04
Site: http://matildakvist.blogg.se
Name: vanessa

När kommer nästa frågestund?? Jag älskar den här låten

Date:2013-01-19 - Time:20:11:58
Name: Väggblomman.

Hejsan!
Jag antar att detta är något som är så gott som omöjligt, eftersom jag antar att ni får sådana här förfrågningar dagligen.

Saken är den att jag för några få veckor sedan startade en fan-fiction i ett försök att skriva något av en vettig (fan-fiction-baserad) roman, då jag redan från tidigare är väldigt intresserad i att skriva. Jag satt länge och funderade vad jag skulle börja skriva på, då det i stort sett redan finns "allt" där ute. Med ett litet intresse i världen som omkretsar Justin Bieber, så beslöt jag att så fick det bli; och därmed startade jag en JB-fanfiction roman.

Då kom nästa steg: Hitta på en unik idé. Att tävla med biebertime och en hel bunt med andra fan-fictions så blev detta något av en större utmaning än vad jag någonsin kunnat ana.

Efter att ha kikat igenom buntar med fan-fiction så känns det nu som att alla ligger på halvslarv och innehåller mängder av stavfel och grammatikfel. Alla siktar efter att skriva "sexiga och romantiska" romaner, något som i längden kan bli ganska uttjatat.

Jag upptäckte att Biebertime var den enda riktigt stora som faktiskt lyckats få till sig läsare. Dock är ju den också den enda som faktiskt fått publicering här på er sida, vilket inte är konstigt eftersom Cassie är ägare av båda. (Inget illa menat!)

Nu undrar jag om det finns någon möjlighet över huvud taget att bli omnämnd (OBS! inte ett länkbyte, bara omnämnad) här på er sida? Jag har ingen aning om hur jag ska övertala er att kika in på Believethis, men förhoppningsvis fyller ni en liten dröm i mig genom att göra det. Det är otroligt svårt att få icke-bloggande JB-fans att hitta till sidan, vilket skulle vara überfint.

Just nu känner jag mig med ens lite galen för att ens ha frågat er. Men som mr. Bieber brukar säga; Never say never. Så hoppet ligger där.

Det är ni som håller i trådarna för vad som sker.
Men, ta en titt. Gillar ni det inte, så är det bara så.

Det har väl gått fint med de läsare jag fått under de sju kapitel som jag skrivit, men jag vill nå ut till en större publik. Inte bara bloggvärlden. Jag kör på den typiska boktypen av kapitellängd; ca. 6-8 A4 och det har visat sig vara omtyckt.


Hoppas att ni tar detta på allvar. Jag är en entusiastisk amatör-författare med en liten dröm om att få något fint publicerat.

Ha det fint i kölden och slicka inte på några lyktstolpar. ;)

// 20-åriga Väggblomman.

PS! Här är en liten synopsis:

Justin Bieber är på toppen. Han kämpar med att hålla sig i kragen och förbli jordnära trots att hans omgivning gör honom till en allt annat än normal tonåring. Efter en avslutad turné är det dags för honom att lägga sig tillbaka och sätta sig in i låtskriveriet igen. Efter ett möte blir det fastslaget att han ska spendera en vecka i Detroit för att samarbeta med en låtskrivare. Detta innebär också två veckors boende på hotell Indigo.

Kimberly - kallad "Kim" - går sista året i High School och har planer på att flytta från Detroit för att studera Art och Design någonstans så fort hon är färdig med skolan. Hennes föräldrar stöder inte hennes idé fullt ut och därmed blir Kim tvungen att skaffa sig ett arbete för att sponsra sin idé. Hon anställs på hotell Indigo som room service-betjänt. Något hon sent kommer att glömma från och med den dagen Justin sätter sin fot i hotellet.

Date:2013-01-20 - Time:12:42:05
Site: http://believethis.blogg.se
Name: Ammie

Jag bara älskar att höra hans röst i akustiska låtar. Gillar den mycket bättre såhär, än på konserter. (:

Date:2013-01-20 - Time:19:43:37
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: