Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-03-19 / FILED UNDER: Jelena

Selena: Jag är singel och fick Justin att gråta

Selena säger i denna intervju att hon är singel och säger även att hon fått Justin att gråta. 

Name: Jessica

Jag har inte riktigt ord för detta, hur någon människa kan vara så elak mot någon man älskat? Atllså fyfan för henne, hon har sjunkit till botten i mina ögon, ingen respekt för henne. Och fnissar och låtsas skrattar, hoppas hon mår riktigt dåligt nu efter, usch..

Date:2013-03-19 - Time:18:01:46
Name: Sally

Hur fan kan sjunka så lågt? Så jävla omoget av henne sen skrattar hon jag bara äcklas av henne har tappat all min respekt för hennes. Om Justin skulle ha gjort det hon gjorde skulle det bli värsta skandalen nu är ingen som bryr sig för i helvete han är också en människa med känslor!

Date:2013-03-19 - Time:18:27:09
Name: Anonym

Så jävla omoget så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har alltid försökt ha stor respekt för henne eftersom Justin älskade henne men all respekt har sjunkit och hon vet inte hur jävla dumt hon beter sig. Justin är en människa och har känslor. Han har i alla fall hållit deras relation med klass medan hon bara skämmer bort sig. Kan fan säga nu att hon förtjänar all hat hon har fått/får.

Date:2013-03-19 - Time:19:04:09
Name: Emilia

Bara jag som skrattade?? DET VAR JU ETT SKÄMT. Ta inte allt i livet så seriöst :)

Date:2013-03-19 - Time:19:25:12
Name: Viktoria

Jag har alltid älskat Selena, det gör jag fortfarande, jag även alltid stöttat Jelena och helt enkelt älskat deras förhållande och tyckt att det är helt rätt. Trots det så älskar jag Justin mer än Selena, och jag tycker att det var sjukt omoget och respektlöst.. Jag menar visst hon kanske är sur på honom, men hon förödmjukade just honom framför kameran.. So NOT okey.

Date:2013-03-19 - Time:19:30:42
Name: alexine

Hon skojar ju bara :D kan hända hon fick honom att gråta, men ta de inte så seriöst :)
är inget justin fan, men har inget emot honom heller ;)

Loveee,
gotmusicinmypocket.blogspot.fi/

Date:2013-03-19 - Time:19:39:45
Site: http://gotmusicinmypocket.blogspot.fi/
Name: Anonym

VILKA JÄVLA TÖNTAR NI ÄR DET ÄR JU FÖRMODLIGEN JUSTIN SOM VAR ETT AS MOT HENNE. Ni hatar henne när hon dejtar honom och ni hatar henne när hon inte gör det. Ni är sjukt omogna!!!

Date:2013-03-19 - Time:19:46:17
Name: linn

justin kanske e inte den personen vi ser på interviuer eller när han e på hans M&G han kanske e en annan person i hans privatliv ingen vet och han kanske behandla inte som man ska behanlda tjej...ni kan inte bara komma och säga att selena är omogen för att ny vet inte hur de hade det när de var ihop så snälla kom inte och skriv att människor e omogna och att justin e en ängel

Date:2013-03-19 - Time:19:52:04
Name: MALIN

Jag tyckte det var kul, började skratta väldigt mycket. Skrattar även åt kommentarerna om att Selena är omogen.. hahah :) Som nog många vet är det både skratt och tårar i ett förhållande, så det är förmodligen sant det Selena säger. Men man ska även ha i baktanke att det krävs två parter i ett förhållande.

Date:2013-03-19 - Time:20:05:39
Name: Marie

Till kommentaren ovan, du har rätt i viss del du säger men man säger inte så i en interjuv så ALLA kan se. Det har aldrig justin gjort mot någon. +att justin säger att vi känner han rätt, alla är inte perfekta inte justin heller alla gör fel. Men man kanske ska tänka innan man säger nått sånt. Även om personen varit elak innan så kanske det beror på hur den har det annars. Typ att den blir mobbad eller ja ... Ni kanske fattar

Date:2013-03-19 - Time:20:06:44
Site: http://Www.lulearyttare.blogg.se
Name: Asmina

fyfan säger jag bara. Idiot. Han gråter och mår dåligt över att dem har gjort slut och så sitter hon där och garvar att hon fått honom att gråta farmför tv. Så jävla omoget och respekt löst. Jag visste att hon skulle krossa honom från första gången.

Date:2013-03-19 - Time:20:15:15
Name: Thilda

usch har tappat all respekt för Selena nu, hur kan hon ens göra så? Justin saknar henne så otroligt mycket och har gjorde t.o.m "Nothing Like Us" och sen kommer hon med låten med Taylor Swift och nu detta? asså nä mår illa nu. No words. Tycker så synd om Justin just nu! :(

Date:2013-03-19 - Time:20:46:13
Site: http://nattstad.se/thildajohansson
Name: Lågt

OMG till er som hatar henne. Är det nån som är idiot så är det ni !! ni sitter framför era datorer säger kränkande saker om en person som ni aldrig har träffat!! Fatta att hon skämta ! Som sagt ni hatar henne bara för hon dejta er idol. Bicth please att skriva hat om henne gör fan inte saken bättre ! Men att sitta och skriva saker visar hur LÅNGT ner NI är och INTE HON !! Inse att hon har gråtit med, pga justin, justin har gråtit pga henne. Snälla dom är unga och har ett helt liv framför sig. dom har gjort slut nu så låt henne va ! när ska ni ge er ? Lämna henne ifred. vissa ni som kommenterar säger att ni har tappat all respekt från henne, men vet ni hur justin har behandlat henne ?? NEJ DET VET NI INTE !!!

Date:2013-03-19 - Time:20:50:20
Name: Sara...

Jag är en stor Belieber, jag tycker hon gjorde fel att säga så men vi beliebers får oxå tänka på att det inte var Selena som börja det var mannen som sa att justin börja gråta och sen sa hon it makes 2 of us, asså hon försökte vara rolig och hon var det, även om jag är Belieber så skrattade jag faktiskt.. Och vad är det för fel om killar gråter det är så sött att jag dör.. Och nu älskar jag justin mer och mer när hon sa att han gråter, för då visar det sig att Justin verkligen har känslor..

Date:2013-03-19 - Time:20:59:50
Name: Maha #Belieber

HAR TAPPAT ALL RESPEKT FÖR HENNE!! JAG MENAR DET RÄKTE INTE MED DANSEN SOM VAR TILLÄGNAD TILL JUSTIN OCH NU DET HÄR??!!! JUSTIN SKREV TILL OCH MED LÅTEN NOTHING LIKE US OCH FÖRSÖKTE MED ALLT ATT FÅ TILLBAKS HENNE MEN HON VÄGRAR!!! DE KANSKE HAR GJORT SLUT MEN BETYDER INTE ATT HON SKA SJUNKA SÅ LÅGT!!!

Date:2013-03-19 - Time:21:28:41
Name: haha

don't mess with Latinas :D Justin e singel nu :D och jag e happy. Undrar om han blir ihop med en latin tjej igen? vad tror ni? skulle han passa med en blondin eller en latina tjej?

Date:2013-03-19 - Time:22:02:45
Name: Savitaas

Säljer biljetter till Justins konsert 22 april, kika @savitaas vid intresse! 

Date:2013-03-19 - Time:22:13:54
Name: Biebsstories.blogg.se

Tjejen har fått måååånngaa Beliebers på sig, och tappat flera personer som har respekterat henne... #WeBeliebersAreProudOfJustinBieberAndWeAreProudToBeABelieber <3
#BeliebersAreAFamily
#JustinBieber
#ProtectsHim
#AlwaysOnJustinBiebersSide
#BieberFever
#Belieber
All Beliebers are a FAMILY <3 And always protects our beautiful Big Brother<3

Date:2013-03-19 - Time:22:37:59
Site: http://biebsstories.blogg.se
Name: Biebsstories.blogg.se

HAHA vilken kommentar ovanför BÄSTA!! hahahah

Date:2013-03-19 - Time:22:38:53
Name: Ellen

Men jääävlar vad folk kan överreagera herre... Jag älskar Justin men detta kan väl vem som helst se va ett skämt?

Date:2013-03-20 - Time:06:14:51
Site: http://matata.blogg.se
Name: Ellen

Men jääävlar vad folk kan överreagera herre... Jag älskar Justin men detta kan väl vem som helst se va ett skämt?

Date:2013-03-20 - Time:06:15:30
Site: http://matata.blogg.se
Name: Matilda

Jag tycker det var sjukt omoget gjort. Även om man är dur på någon ska man inte dissa dom så grovt i en liveshow. Jag säger inte att justin är perfekt, men det är väl fan inte selena heller. Gillade selena, men inser nu hur falsk hon är. Det där var inget skämt, då hade hon sagt det.

Date:2013-03-20 - Time:07:43:35
Name: ME<3

Alla som är på SELENAS "sida" vafan gör ni här PÅ EN JUSTIN BIEBER BLOGG och skyddar selena. DET FINNS FAKTISKT EN SELENA GOMEZ BLOGG!!!! va snälla och klicka på X. TACK

Date:2013-03-20 - Time:10:08:40
Name: Cecilia

Men VI KÄNNER INTE JUSTIN PRIVAT. Även om det känns så, så svider det att säga att vi känner bara Justin som den bästa person han är mot hans fans, familj och på internet, men inte privat. Vi vet inte om hur deras förhållande var, vad som hände, vem som gjorde vad osv. så kan ni alla bara vara tysta? Han har säkert fått henne att gråta också, förstora inte allting. Herregud.

Date:2013-03-20 - Time:16:12:24
Name: over the top

asså vissa 'beliebers' är ju fan bara barnsliga så att de är pinsamt. DE VAR ETT SKÄMT.
HAHAHAH så rolig är hon :')

och jag är en belieber.

Date:2013-03-20 - Time:16:30:48
Name: lågt

Joo '' ME <3 '' Vi är ju beliebers och kanske vissa selenator.. Låt oss skydda Selena, vissa här är ju mogna till skillnad från er haters, och vissa här kanske är emot mobbning osv. Frästen låt oss läsa denna bloggen om vi känner för det. Detta är en blogg om Justin Bieber inte en hat sida om Selena Gomez.

Date:2013-03-20 - Time:16:39:06
Name: :D

JUSTE DET ÄR INGEN HAT SIDA OM SELENA OKEJ ? EN BLOGG SOM MAN KAN KUNNA NJUTA AV ATT SITTA OCH KOLLA PÅ VÅR BIEBER OCH ALLA FINA KOMMENTARER OM HONOM !! MEN NEJ DET ÄNDA MAN FÅR SE ÄR ERA JÄVLAA HAT KOMMENTARER !! SERIÖST NI SOM SKRIVER KAN JU INTE HA NÅGOT LIV !

#sorryförsvärordmenärtröttpåhaterssominteharnågotliv ;D

Date:2013-03-20 - Time:16:41:44
Name: Bea

Säljer 2 justin bieber biljetter 22april
Kik: BeaGustafsson

Date:2013-03-20 - Time:16:59:29
Name: iza

men neeeej, vad elak hon verkar vara! gör ju narr av Justin, när hon är medveten om att han mått/mår huuur dåligt som helst över deras breakup.. usch Selena.

Date:2013-03-20 - Time:17:24:53
Name: Carro

Selena har blivit mycket kändare sedan hon började dejta Justin

Date:2013-03-20 - Time:18:29:01
Name: lågt

Snälla carro, selena behöver inte justin för att komma långt -.-

Date:2013-03-20 - Time:19:31:27
Name: sara b

men gud sluta skriv dumma saker om selena , hon skämtade bara och för er som inte vet så är jag en belieber men jag gillar selena me

Date:2013-03-20 - Time:19:34:42
Name: Högt

"SELENA SKÄMTA BARA" ... två ord FUCK SELENA
PUNKT SLUT.

Date:2013-03-20 - Time:19:46:58
Name: sara

Jag bryr mig inte ett enda dugg om hon "skämtar eller inte"; Tycker ändå det var sjukt omoget att säga så, för dom båda hoppar ju ändå på Justin framför hela världen. Fann inget roligt i det hon sa helt enkelt, så i sånna fall var det ett sjukt dåligt skämt.

Date:2013-03-20 - Time:22:05:54
Name: Anonym

hoppas du dör selena

Date:2013-03-21 - Time:09:07:49
Name: jelena <3

alla överdriveeeeerrrrr !!!!!

Date:2013-03-21 - Time:16:11:57
Name: Emma

Så jävla fult att hon ens tycker det där är roligt. Hon vet hur mycket hat hon kommer få för det där så varför ens överdriva. Tönt.

Date:2013-03-21 - Time:19:54:41
Name: Till lågt...

Jo det behöver hon!

Date:2013-03-22 - Time:09:51:07
Name: Lågt

är du dum eller selena har fan vart känd längre än justin

Date:2013-03-22 - Time:16:21:05
Name: Slevats on you side JB

Fattar hon kan va så dum den där idioten selena förut gillad jag henne men visste inte att hon var så jävla dum hatar henne😡😡😠😠

Date:2013-04-19 - Time:16:43:36
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: