Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-03-27 / FILED UNDER:

Tävling med merskal.se

Gilla merskal på facebook: www.facebook.com/merskal.se
Kommentera detta inlägg vilket av skalen ni vill vinna mellan 1 - 12 samt en kort motivering varför
just Du ska vinna.
Tävlingen avslutas 10/4.


Name: Adelisa Berisha

Hej jag skulle vilja vinna nr 9 , för att jag har varit en belieber i 4 år och fick min iPhone 5 för några månader sen och vad skulle inte piffa upp de mer än ett bieber skal? ;)
Ha en bra dag kram!!

Date:2013-03-27 - Time:11:33:19
Name: Ellinor

Jag vill ha skal nr 8! Det skulle varit helt awesome att visa upp det/använda det på konserten i april! :D

Date:2013-03-27 - Time:11:40:17
Name: Filippa Andersson

Hej!
Jag skulle vilja vinna skal nummer 8, dels för att man aldrig vinner sånt här typ och då hade det ju vart lite coolt. Sen för att jag precis fått min iphone 4 och har inga skal ännu, och vad är bättre än ett med den mest fantastiska människan in syberspace som dessutom är gratis?
Iallafall, hoppas att jag vinner och ah, ha de gööött ;)

Date:2013-03-27 - Time:11:40:58
Name: Sara

Nr 1 !! Snälla snälla snälla jag älskar Justin helt sjukt mycket och skulle bli så glad ifall jag vann. Han betyder allt för mig. Jag vill verkligen verkligen vinna! Jag skulle inte kunna skiva hur mycket jg äldkar honom, då skulle jag skriva en hel bok. En stor harry potter bok liksom. Snälla snälla snälla kan jag inte få vinna? Jag har aldrig vunnit såna här tävlingar. Jag har följt eran blogg ända sen ni började den och jag har följt Justin ända sen han började lägga ut videor på YouTube. Jag tyckte han var så sjukt talangfull och söt och jag visste att han skulle bli stor. Snälla snälla snälla snälla jag vill verkligen få skalet! Förlåt om jag skriver aldelles för mycket nu men jag vill verkligen ha skalet! Snälla snälla snälla <3<3<3 Jag älskar verkligen Justin! Jag älskar honom till Pluto och tillbaka igen. Om han skulle dö vet jag inte vad jag skulle göra. Jag kommer aldrig att glömma honom, han är bäst i hela galaxen! Jag har skrivit hundra brev till honom och hela min vägg är full av bilder på honom. Snälla låt mig vinna<3<3 Tack i förskott<3<3

Date:2013-03-27 - Time:11:45:06
Site: http://www.petronellasara.blogg.se
Name: Nellie

Jag skulle vilja vinna ett skal för Justin fick mig att må bra! Jag mådde dåligt för några år sen och ville ta självmord och skärde mig själv! Men han fick mig att sluta och må bra! Jag kan inte tänka mig en värd utan hans musik eller hela han! :) Jag vill jätte gärna vinna ett skal på min hjälte! :) Jag skulle vilja vinna nummer 8 :)

Date:2013-03-27 - Time:11:56:41
Site: http://nattstad.se/nelliethebelieber
Name: Sofia

Jag skulle vilja vinna skal nummer 8. För det var verkligen jätte fint och det skulle vara kul att vinna det då. Sen är jag i behov av nya skal då mina andra är slitna och sönder.
Håller tummarna nu! :)

Date:2013-03-27 - Time:11:56:50
Site: http://nattstad.se/sofiamarainen
Name: Anonym

Jag skulle vilja ha skal numer 12:)

Date:2013-03-27 - Time:12:05:38
Name: Tilda

Jag vill vinna nummer 8 .
Justin är verkligen den bästa människan på jorden,världens finaste både in och utsida . Jag älskar han något otroligt mycket och alla skalen är sjukt snygga men mitt favorit skal är believe skalet ,vill så HIMLA gärna ha det !
Jag tycker att jag ska vinna för jag älskar han mer verkligen på riktigt och jag kommer alltid stå upp för honom , kommer alltid vara vid hans sida . Kommer alltid vara en belieber !
SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA HADE GJORT MIG SÅ GLAD :F

Date:2013-03-27 - Time:12:16:35
Name: Eleonora

Hej! Jag skulle sjukt gärna vilja vinna ett Bieber skal, om jag
Vann detta skall skulle jag bil överlycklig.! 😁
Han har konsert här i Sverige i april som alla vet
Men jag kan inte gå på den på grund ut av att alla biljetter är
Slutsålda så snälla gör mig lite glad och gör mig till den lyckligaste BELiEBERN i världen med skall nr; 1 ❤// Big love😘

Date:2013-03-27 - Time:12:27:36
Name: Ellie

Nummer 3 var riktigt snygg! ;D
Jag har haft min mobil i snart 3 månader efter jag fått min första iPhone (4a). Grejen är att jag tappat den minst 30 gånger och jag är jätterädd att den ska gå sönder, haha...
Justin är min absolut största idol och jag stöttar honom genom allt, vad han än gör, säger, vem han än dejtar, kommer jag alltid stå vid hans sida och inget kan få mig att lämna honom. Beliebers have got #ThatPower och Beliebers är som systrar och bröder för mig och jag har träffat några av mina närmsta vänner genom min Bieber-fan-account på Twitter.
Puss :)

Date:2013-03-27 - Time:12:37:20
Name: Jonna Kindberg

Jag vill ha nummer 2.
Jag har inga skal till min IPhone (då den är ny) och har dessutom redan sprucken baksida som ser skitfult ut, så skulle verkligen vilja ha ett skal som det dessutom är JB på som är min stora idol är inte helt fel.

Date:2013-03-27 - Time:12:39:31
Site: http://jonnakindberg.blogg.se
Name: bianca helin

jag vill ha nummer två! såååå snyggt! Jag har inget skal till min nya iphone och de vore ju inte kul om jag jag råkade spricka skärmen som jag gjorde med mammas ipad.. i alla fall, hur grymt vore de inte att justin med sej i fickan hela tiden;) alltid ha sällskap av jordens snyggaste kille!

Date:2013-03-27 - Time:12:50:12
Name: Emma

Jag skulle vilja vinna skal nr 10 pågrund av att Justin Bieber har räddat mitt liv så otroligt många gånger med sina låtar. Han betyder så otroligt mycket för mig!

Date:2013-03-27 - Time:13:25:01
Site: http://meandgastricbypass.blogg.se/
Name: Evelina

Jag skulle vilja vinna skal nr 1 åt min cancersjuka lillebror, som är äkta liten boy belieber.
Justin gav både mig och min älskade lillebror hopp om att kämpa mot denna hemska sjukdom.
Min kära lillebror gav mig hans justin bieber biljett som han själv köat efter och betalat helt själv, men sen kom denna hemska dag då hans liv förändrades helt och nu är han för sjuk för att kunna gå..
Därför skulle jag vilja vinna detta skal för att kunna ge till honom som däremot kommer passa perfekt till hans nya iphone 4s.

Lycka till alla tävlande!

Date:2013-03-27 - Time:13:58:00
Name: Madde Håfberg

Klar, skal nummer 8
Skulle betyda så oerhört mycket att få skalet. Låter säkert astöntigt att jag så gärna vill ha det, men jag älskar Justin så otroligt mycket & skulle stolt bära detdära skalet. Åh, helt galet hur mycket man kan älska en främmande människa, även fast han inte känns som främmande. Men tillbaka till ämnet, skulle vilja vinna skalet för att jag inte har nått JB skal & för att jag älskar honom & hat stöttat honom från dag 1.

Håller tummarna, puss

Date:2013-03-27 - Time:14:08:55
Name: denise

Jag vill ha nummer 1
Jag vill vinna därför att jag älskar justin bieber, och just nu har jag inget justin bieber skal, på konserten skulle jag då vilja ha det skalet, den passar såå bra till outfiten jag ska ha, puss puss♥

Date:2013-03-27 - Time:14:55:06
Site: http://denisecajander.blogg.se
Name: Sofia

Nummer 3
Kan inte andas utan Bieber har gillat han ända sen jag föddes!! Haha skämt å sido! Nä men vem skulle säga nej till att ha Bieber på baksidan av mobilen? Hade varit himla kul att vinna helt enkelt! c:

Date:2013-03-27 - Time:15:22:13
Name: julia

Jag skulle vilja ha skal nr 1. Jag har haft en iPhone 4 i över ett år men har aldrig lyckats fått tag på ett bieber skal. När jag väl skulle köpa så var de slut. Jag skulle jätte gärna vilja ha det skalet för jag har varit en belieber ända sen jag hörde talas om honom för första gången :)

Date:2013-03-27 - Time:15:50:35
Site: http://nattstad.se/jjuliacarlsson
Name: Caroline Seluska

hej! jag har vart en belieber väldiiiigt länge, ungefär 4 och ett halvt år :) och jag älskar honom mer än allt annat i hela världen. Jag samlade pengar jätte länge till konserten så jag har knappt några pengar nu... så skulle vara jätte jätte roligt om man kunde vinna ett skal :) kram och nummer 2 :)

Date:2013-03-27 - Time:16:04:56
Name: Saga Forsberg

Hej!

Jag vill jätte gärna vinna skal nummer 1.
Varför? Jo för det skulle vara sjukt kul att för någonsin kunna vinna något. (har aldrig vunnit, så som jag minns iallafall) Och mitt skal jag har, är trasigt på flera ställen, hade tänkt att köpa ett nytt men väntar först på att se vem som vinner tävlingen. :)

Date:2013-03-27 - Time:16:15:12
Site: http://www.anonymouslittlegirl.blogg.se
Name: 1D-noveller

MEN OJ! ---> http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article16493866.ab

Date:2013-03-27 - Time:16:23:01
Site: http://odirection.blogg.se
Name: Clara

Jag skulle jätte gärna vilja vinna skal nummer 1.Jag har alltid varit en belieber sedan jag upptäckte honom. Älskar det han gör för andra människor och att han bryr sig om alla, som Avalana som han brydde sig så mycket om att han börjat gråta och alla andra han bryr sig om, som oss beliebers! Jag fick min iphone 4 för inte så länge sedan så skulle hemskt gärna vilja ha min bieber på baksidan av mobilen! Skulle bli evigt tacksam ifall jag skulle vinna! Blir även glad för den lyckliga vinnaren även om det inte är jag! Kram

Date:2013-03-27 - Time:16:29:20
Name: Emelie Bieber

Hej!:) Jag skulle vela vinna skal 2 :) jag har nyligen fått min iPhone 5, och har redan tappat den så den spruckit (klant) och jag har inget skal till den, så det skulle passa med ett skal så mobilen inte går sönder mer haha! :)

Date:2013-03-27 - Time:16:30:11
Name: Cecilia

Jag har nyligen bytt mobil från en galaxy till en iphone 4, men har inte hunnit köpa iphone-skal än, och vad passar bättre än ett skal med världens bästa och finaste på, speciellt inför hans konsert den 22, iiiih!!! Hade ett Justin-skal på min förra, och vill jättegärna ha det nu med.

Hade jag vunnit så hade jag velat ha skal nummer 3, för att den är så stilren och för att den bilden på han är drop dead gorgerous :=

Date:2013-03-27 - Time:16:37:17
Name: Alan

Se Cara Delevingne helt topless - GossipGuy.se

Date:2013-03-27 - Time:16:43:55
Site: http://www.gossipguy.se
Name: Johanna

Jag skulle vilja vinna skal nr 1. Vinner (utan att överdriva) aldrig tävlingar och det skulle vara väldigt kul att vinna även om det bara är ett skal. Dessutom är det ett sjukt snyggt skal, älskar hans leende. :)

Date:2013-03-27 - Time:16:49:56
Name: Elinor Olsson

Jag har gillat merskal's sida på facebook nu, & skulle gärna vilja ha skal nummer 9 till iPhone 5 ifall jag vann!

Anledningen till att jag vill vinna denna tävling är för att jag inte har något skal med ett Justin-tryck på. & jag skulle så himla, gärna vilja ha det. Det är även min födelsedag snart, så det skulle vara som en extra present, & det skulle jag bli så himla lycklig av. Hoppas verkligen att jag vinner, för älskar eran blogg så mycket & skulle uppskatta skalet överdrivet mycket! ;)

Kram :-)

Date:2013-03-27 - Time:16:53:57
Name: Bella

Gillar merskal's hemsida på facebook. Hade ju självklart blivit super glad för vilket skal som helst, men först och främst skulle jag vilja ha skal 9 :)

Jag har varit en belieber sedan bara någon dag efter jag hörde Justin's musik för första gången, vilket var för 3 år sedan, väldigt exakt faktiskt ;)
Jag har väl ingen jätte speciell orsak jämfört med många andra fans som vill ha ett skal. Han betyder, som för alla andra fans, så otroligt mycket för mig. Har haft det rätt jobbigt det senaste åren med mina föräldrars skilsmässa, deras ny partners, mycket plugg i skolan och lite annat.
Ni vet hur man kan känna sig väldigt nere eller ledsen, så sätter man på Justins skiva eller kollar en video, bilder eller annat Justin relaterat, och helt plötsligt så har man nästan glömt vad det var man mådde dåligt över. Det är som om han tar bort allt det jobbiga, endast genom att bara vara där för oss fans. Han vet inte om att du finns och ändå hjälper han dig mer än någon annan skulle kunna göra i vissa stunder.

Nej. Nu ska jag inte babbla på mer, gör alltid det när jag pratar om Justin. Hihi ;P

Håller tummarna i alla fall för att mailen ska plinga till ^^

Kramkram <3 xx

Date:2013-03-27 - Time:17:28:33
Site: http://onedirectionfanfiction.com/viewuser.php?uid=103736
Name: Steffy

Skulle betyda mycket för mig om jag vann har inte riktigt hunnit köpa något men jag har gillat Facebook sidan och skulle önska mig skal nr 2

Date:2013-03-27 - Time:18:53:14
Name: jessica

jag har gillat, och skulle vilja ha 1an. Jag tycker att jag ska vinna, för att jag aldirg vinner på tävlingar. Jag är jätte trött på mina skal, och har inte råd att köpa eller beställa just nu, så det skulle vara jätte kul om jag vann.

Date:2013-03-27 - Time:19:03:26
Name: Isabella :)

Hej där! Jag skulle vilja ha 4
Varför jag borde vinna? Jo för jag garantis varit en stolt belieber dvs sen 2009! Jag blev kär på direkten och har aldrig tvekat en ända gång! Min familj tycker att jag är galen i honom (haha) hela mitt rum e fullt med bilder av Justin! Jag vet nästan allt om han och nästan allt ni gör! Och ville även säga jag uppskattar denna sidan mycket jag helt klart älskar den! Jag kollar på den minst 2 gånger om dagen! Så tack för de! Och jag vet att jag kommer ta väll hand om skalet! XOXO
Lycka till till alla andra

Date:2013-03-27 - Time:19:10:03
Name: Josefin (aka Mrs Bieber)

Done! :)
Om jag skulle få äran att vinna ett av dessa fantastiska skal, svårt att välja, men skulle vilja ha nummer 4 :)
Jag skulle vilja ha det här skalet för att just nu har jag inte så mycket pengar för att jag köpt en biljett till Justins konsert och måste också betala resan dit osv eftersom att jag bor en bit från Stockholm. Min mobil behöver även ett nytt skal, då mitt gamla har massa sprickor. Och jag tror min mobil vill vara skyddad och omringad av Bieber, ellerhur? vem vill inte!! ;) Håller alla tummar & tår nu! :)

Date:2013-03-27 - Time:19:16:04
Name: Moa Viberg

Jag skulle vilja ha nummer 1.
För Justins musik har alltid vart så stöttande, och när han håller i mikrofonen på skalet vet jag att varje gång jag kollar på de så kommer jag bli påmind av vad han gjort åt mig. Jag förlorade min pappa år 2010 och jag var riktigt nära på att sluta kämpa, de var då jag blev en belieber. Så jag har vart de riktigt länge, och jag ska finnas där för Justin precis som han har gjort för mig! :)

Date:2013-03-27 - Time:19:16:18
Site: http://moavibergg.blogg.se
Name: Melinda

Gillat! Heter: Melinda Gustavsson på fb
Jag skulle vilja vinna skalet nr: 1 :-)
Min bästa vän fyller snart 15 år och hon önskar sig ett Justin-skal. Så de här skulle vara perfekt att ge till henne och hon skulle bli så glad! Jag tycker nr: 1 var finast och vi hade ganska lika smak så hon kommer också älska de! Skulle vara superrolig om jag vann och jag vet att min kompis kommer älska de :-D

Date:2013-03-27 - Time:19:26:42
Site: http://melindagustavsson.blogg.se
Name: Emine

jag skulle vilja ha skalet nr.1

För att jag vill verkligen ha ett Justin Bieber skal, han betyder mycket för mig!

Date:2013-03-27 - Time:20:08:19
Name: moa rylander

jag vill gärna vinna nr:9 jag har tävlat i nästan alla tävlningar här men har aldrig vunnit... jag älskar justin bieber och har alltid gjort och kommer såklart att alltid göra :) jag fick just en ny Iphone så jag skulle jätte gärna vilja ha skalet så att jag alltid kan tänka på justin:D

Date:2013-03-27 - Time:20:29:15
Site: http://bieberpitch.tumblr.com
Name: Josefine Sörbom

Jag skulle vilja vinna skal 4 för att det skulle vinna en tävling för första gången - och inte vilken tävling som helst, skalet skulle sitta perfekt på min nya iphon. Kram

Date:2013-03-27 - Time:20:31:45
Site: http://www.joss.webblogg.se
Name: matilda

Om jag vann skulle jag vilja ha skal nummer 3, har varit inne och gillar fb-sidan :) Jag vill vinna för att det är ett sjukt snyggt skal, och som belieber vill nog alla vinna haha.. Det skulle vara kul ifall jag vann iaf. Så får väl hoppas!

Date:2013-03-27 - Time:21:08:19
Site: http://matildakvist.blogg.se
Name: Fanny

Jag skulle vilja vinna skal nummer 8.
Det var ett av det finaste skalen jag har sett!! Jag skulle vilja vinna för att ge det i födelsedagspresent till min fina vän som fyller år den 17 April. Hon är ett stort fan av Justin och pratar om honom oavbrutet. Jag vet att hon skulle bli jätteglad, och därför vill jag så gärna ge henne det :)

Date:2013-03-27 - Time:21:12:10
Name: Ida

Hej!
Jag skulle jättegärna vilja vinna skal nummer 2. Det har texten BELIEVE och jag har letat överallt för att hitta ett liknande skal till konserten i april. Jag älskar The Biebs av hela mitt hjärta och kommer alltid att göra, skulle därför inte sitta fel med detta ska;)
MVH Ida

Date:2013-03-27 - Time:21:13:01
Name: Jätte fint blogg ni har

Hejsan jag ville tväla för min bästa kompis hon älskar justin sjukt mkt hon pratar alltid om honom och säger att hon önksar att hon kunde få en sak som har en justin sak på så snälla kan jag vinna nr 1/3/4/11/12 snälla en av de jag gillar också justin men jag tycker att de är lungt om min bästavän kan få den :D skulle vara jätte tacksam :)

Date:2013-03-27 - Time:21:46:51
Name: Michaela

Hej! Jag vill vara med och tävla för Justin är en riktigt stor inspiration och idol för mig, har följt honom från hela början och att se honom varje dag på mobilen skulle vara underbart. :D. Skal nummer 3 skulle jag jättegärna vilja ha ifall ni väljer mig som den lyckliga vinnaren! Hoppas verkligen jag vinner!
Kram!

Date:2013-03-27 - Time:22:07:59
Name: Emilia

Hej! Jag skulle verkligen vilja vinna skal nummer 2 för att min bästis fyller år den 13 april och hon är galen i justin, och hon har inget justin bieber skal... Så snälla låt mig vinna så jag skulle kunna ge henne det som en present :)

Date:2013-03-27 - Time:22:14:42
Name: Minna

Hejsan, jag skulle vilka ha nr. 9! Imorgon typ ska jag få min iPhone 4s och jag har inget skal, hjälp! Snälla välj mig!!<3

Date:2013-03-27 - Time:22:30:23
Name: matilda

Har en iphone 5 men hoppas ändå att jag kanske kan vara med i tävlingen, tror 1an finns i iphone 5 modell så jag hoppas verkligen att jag kan vinna den. Jag älskar Justin mest i världen, och när jag ska gå på hans konsert så skulle jag jätte gärna vinna ett fint skal på han att ha på min mobil när jag filmar honom och så! Skulle vara så kul att min mobil får ett snyggt skal på världens snyggaste kille! Behöver även ett skal, så detta skulle passa perfekt!

Date:2013-03-27 - Time:23:00:45
Site: http://maatilda.devote.se
Name: Ida Nilsson

Jag skulle så gärna vilja ha skal nummer 2!
För jag älskar Justin, och han är mitt liv!
Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar honom!
Det skulle betyda sjukt mycket om jag vann det skalet!
ÄLSKAR BLOGGEN, LÄSER DEN VARJE DAG!

Date:2013-03-28 - Time:08:31:17
Site: http://nattstad.se/IdaNILSSONS
Name: Mathilda Nordström

heeeeejjjj coolt tävling det skulle vara kul med ett bieber skal för att det skulle vara super mega awesome med bieberskal 10,
men jag vill också bara berätta min bieber story för någon belieber,
när justins one time först kommit ut så mobbades den av folk i min klass jag brydde mig inte jag visste ju inte vem det var , efter ett tag så chattade jag med min kompis och jag frågade vad hon gjorde, hon svarade att hon lyssnade på justin bieber hon länkade några videos och jag blev fast. jag har stödjt honom ända sen dess och gått genom att folk i min klass kollar på mig konstigt innan var jag ju inte den som lyssnade på sådan musik,men även fast jag blev lite utstirrad så trodde unga nonchalanta jag att jag ändå hade vänner i klassen men mer fel kunde jag inte ha några år efter så kom en tjej i min klass till mig och sa
tjej1: du mathilda du vet att jag är en ärlig människa
jag: jo
Tjej1:asså jag måste bara säga att när vi var yngre bad våran lärare oss att umgås med dig för att du var så ensam...
Jag: aha
tjej1: jag och under en period så sattes du bredvid Tjej2 och hon blev typ galen så vi gick till läraren och sa att vi inte ville umgås med dig
Jag: okej tack för att du delade med dig av det.
detta är en av det värsta sakerna jag kunde höra jag var ny och tjej2 var en jag trodde jag kunde prata med och så vidare. denna händelse fick mig att se att jag inte känner en ända person i min klass o0ch jag märker hur konstigt dem kollar på mig. detta sätter mig i en djup depprission i skolan och justins musik är en av dem sakerna som får mig att inte ta livet av mig när jag ser han le så blir min dag från deppig till glad när han tweetar ger det mig mig hopp om att jag kanske kan få träffa mitt livs största inspiration, men jag är ändå en belieber för Justin gör mig stark och jag hoppas att var ända belieber får möta sin inspiration.
förlåt om det blev rörigt jag ville bara berätta någon, och detta är inte min motivation det var det första som stod...

Date:2013-03-28 - Time:11:20:29
Name: Iza Löfgren

jag bryr mig inte om vilket skal jag får. det "viktiga" är att jag får något av dom. jag har haft ett eget designat skal av honom förut som blev taget. jag vill ha ett snyggt skal som man kan gå och pussa på, sen vill jag jättegärna ha ett skal av honom på konserter! det skulle bara guld om jag fick ett!!

Date:2013-03-28 - Time:12:10:48
Name: Evelina

Heeej!
Åååh, tack så grymt mycket för den här tävlingen! Jag vill så himla mycket vinna skal nummer 2. Det vore grymt snällt för jag fick inga biljetter till någon av hans konserter. Jag grinade hela den kvällen... Så snälla, jag älskar verkligen Justin och kan aldrig sluta tänka på honom. Om jag fick detta skal skulle jag gå runt med honom hela tiden! :D Så snälla?
Handhug! <3
[email protected]

Date:2013-03-28 - Time:13:49:39
Name: Anna

Hej jag skulle vilja vinna skal nummer 4. Jag vill vinna det till min syster. Hon gillar Justin Biber grymt mycket och det skulle vara så otroligt roligt om jag vann det till henne!

Date:2013-03-28 - Time:16:03:59
Name: sylvia papac

Jag skulle vilja vinna nummer 1. Jag skulle vilja vinna så himla mycket! Eftersom att jag älskar Justin så otroligt mycket, men inte bara det jag har aldrig tur med några tävlingar så jag skulle bli överlycklig om jag van denna tävlingen. Jag fick inga biljetter till någon av Justins konserter i Sverige och nu är jag jätte ledsen så om jag vann skulle jag bli mycket gladare än jag är nu :( Snälla låt mig vinna älskar Justin så mycket!!<3

Date:2013-03-28 - Time:17:33:48
Name: Lisa Bieber

Jag skulle vilja vinna skal nr. 9 för att jag verkligen ÄLSKAR Justin och eftersom att jag inte har någon biljett till hans konsert skulle detta vara en liten tröst♥

Date:2013-03-28 - Time:18:26:12
Name: Gabriella Lindberg

2, jag skulle vilja vinna för att Justin verkligen betyder allt för mig, han har gjort mitt liv så speciellt och perfekt, jag älskar han mer än allt annat på jorden och han är världen! Han är den som har hjälpt mig i livet att le, skulle inte ha klarat det utan han, han finns alltid där då jag behöver hjälp och han är den bästa som finns, det skulle verkligen betyda mycket att veta ett mobil skall med Sötnosen Justin! Älskar han bara för mycket!

Date:2013-03-28 - Time:23:49:09
Name: MYYYSAN

Jag skulle villa ha skal nummer 2 "Belive"
För att jag vill ha det till konserten i Sverige, och han betyder sjukt mycket för mig..jag kan bara lyssna på te x Belive så blir jag sjukt mycket gladare och vill att biebzter ska vara vid mig och bara hålla om mig 💕
Ååhh...älskar honom sjukt mycket får rysningar,skakningar och tankarna börjar ba flöda när jag endast ser en bild på honom..det skulle då vara passande att ha ett grymt snyggt skal med biebzter 💕

Date:2013-03-29 - Time:06:29:59
Name: Marianne

Gillar på facebook, check!
Synd nog så har jag en iphone 3gs, men jag är en tjej på 13 vintrar som har världens största belieber som kompis,&hon är en iphone 4s. Känt henne i måånga år och jag vet hur glad hon skulle bli om hon fick ett skal av mig. Hon är en tjej som älskar att pryda sina saker med fina dekorationer så vad passar henner bättre än ett Bieber skal?

Date:2013-03-29 - Time:09:50:57
Name: Moa Ekstrand

Jag vill vinna skal nummer 1! För att jag inte har något Justin skal. Jag har heller inte några pengar att köpa ett skal för...

Date:2013-03-29 - Time:13:23:55
Name: Siham Ahmed

Nr 9
jag vill ha de skalet för jag har inte tillgång till skal här där jag bor. Det finns bara inte någon stans och jag har inget. skulle vara kul och ha ett. och jag har inte pengar till att köpa ett.

Date:2013-03-29 - Time:13:38:11
Name: Linda Johansson

Nr 10!
Först och främst är vill man ju vinna eftersom att man aldrig vinner något sånt här, haha!
Men jag älskar ju Justin såklart, och jag har tyvärr inte råd att köpa skalet själv, annars hade jag gjort det för länge sen!
Justin är den som kan göra min dag bra igen, oavsett vad, och att ha honom på min mobil skulle ju betyda att jag skulle vara glad jämt eftersom att jag alltid har mobilen med mig! :)

Date:2013-03-29 - Time:13:52:17
Site: http://lindajjohanssonn.blogg.se
Name: Fanny

Hej! Jag vill ha skalet nummer 1. Jag vill sjukt gärna vinna JB skal, för att jag älskar Justin så sjukt mycket. Justin's röst, ögonen och personlighet. Och för att jag aldrig vinner JB grejer när jag är med och tävlar. Så det skulle betyda allt för mig.

Date:2013-03-29 - Time:19:31:50
Name: Jenna

Vill vinna nr. 10 för att visa alla hatets att jag inte bryr mig om de när de trycker ner än bara för att man är belieber. They see me rollin' they hatin' ~

Date:2013-03-29 - Time:23:25:12
Name: Wilma

Jag vill vinna nummer 9 för att jag älskar verkligen Justin upp till hundra procent och jag har inget Justinskal och jag vill verkligen ha ett! Jag är en stor Belieber och gör allt för att vinna!

Date:2013-03-30 - Time:15:13:41
Site: http://wiilmaokviist.blogg.se
Name: Marie Österman

Jag skulle vilja ha nr2. Jag vill vinna för att jag älskar Justin så klart. & för att mina andra skla har gått sönder så jag har inget. & det hade varit hur tufft som helst med ett Justin skal :) Jag är en belieber som älskar hans musik & den har hjälpt mig genom det svåra i livet & vem vill inte vinna? hoppas på det bästa. PUSSS

Date:2013-03-30 - Time:15:39:13
Site: http://lulearyttare.blogg.se
Name: Gabriella Demir

Jag skulle bli såååå glad om jag vann skal nr. 9 :)!
Jag har vart en Belieber sen 2008, och kmr att vara det hela mitt liv. Jag har stöttar Justin på alla sina val han gör osv. HAN ÄR MIIIIN PRINS ! Jag har inte så många Justin Bieber saker, och inget skal.. Så jag skulle vara super glad om jag vann !! Btw. Jag har aldrig vunnit en ända tävling i hela mitt liv :( Wish me good luck ? Puss & kram

Date:2013-03-30 - Time:16:52:05
Name: Elvira :)

Jag vill vinna skalet nummer 10 för den är sjukt snygg . Fick min iphone för en månad sen o har inga justin bieber skal o vill jätte gärna vinna detta skalet har aldrig vunnit något som är om justin bieber , jag älskar honom så sjukt mycket så jag vet inte hur jag ska beskriva det jag vet inte vad jag hade gjort om han inte fanns . Han är mitt allt och han betyder så mycket för mig hans musik o allting är så bäst <3 jag har varit en belieber snart i 4 år tack o hej och hoppas jag vinner..

Date:2013-03-30 - Time:20:46:58
Name: Louis

Hej jag heter Louis och vill gärna vinna nr 10 för jag älskar JB
Och har inget skal på honom och vill gärna ha det!!😃

Date:2013-03-31 - Time:10:32:10
Name: Linnea

Jag skulle vilja vinna skal nummer 3 för jag måste ha ett skal till hans konsert. Längtar så grymt mycket till konserten, Justin är bara för bäst, snyggast och aa allt bra man kan va <3<3

Date:2013-04-02 - Time:18:37:11
Site: http://missioninspire.blogg.se
Name: Moa

Jag skulle vilja ha skal nr 1!
Ja vad kan jag säga? Jag är en gigantisk belieber sen januari 2011. Har inget skal till min mobil än och om jag har ett med Justin på så behöver jag inte fler ;)

Date:2013-04-08 - Time:22:26:27
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: