Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-03-25 / FILED UNDER: Blandat

Usher: "Jag vill hitta den nästa Justin Bieber på ‘The Voice’"



Var uppmärksam på den nya säsongen av The Voice, eftersom Usher hoppas att upptäcka den nästa Justin Bieber. Tror du att det är möjligt?


Hoda Kotb frågade Usher hur svårt det är att få sångare att gå med i hans lag.

"Det är ytterst din passion. De tävlande vill veta att de får en coach som kommer kämpa för dem. Jag spelar inte Justin Bieber kortet ofta. Jag var tvungen att dra ut det kanske en gång. När du letar efter talanger som kan vara som Justin Bieber eller högre, så tar jag det på allvar. Självklart är det yttersta målet med showen att vinna The Voice. Men egentligen är jag för att förbereda otroliga underhållare vilket verkligen är vad jag vill. Riktig artist utveckling," berättade Usher till Kathie Lee och Hoda på Today Show den idag.


- Hollywoodlife


Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: