Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-05-25 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

Jaden förnekar att han dejtar Selena Gomez

Jaden Smith förnekar ryktet om att han dejtar Justins på/av flickvän Selena Gomez. Det sägs att dom två dejtade efter att dom åt middag på Hakkasan resturang i London.
 
Jaden pratade med BBC1 Radio, där Nick Grimshaw berättade för Jaden: Om att Selena hade varit i studion nyligen. Han svarade upphetsade: ''VERKLIGEN! Hon är en vän. Om jag hade vetat att hon var där, hade det varit typ som ''Tja, hur är det.''

''Hon är min vän. Hon är min vän..''
 
Hans pappa Will Smith lugnade ner honom och sade: "Hallå, lugn kompis! Vad kom den energin ifrån?''

Jaden och hans pappa Will Smith flygde till London för att vara på primieren av sin nya film ''After Earth'', under tiden var Selena här för sin nya singel och kommande turné. Tråkigt nog var hon tvungen att ställa in hennes schema och uppträdanden, p.g.a sjukdom. Fast det stoppade henne inte från att umgås med Jaden.
-Zimbio
///Marcus

Name: Anonym

Klart dom inte dejtar. Jaden är 15 och selena är 20..

Date:2013-05-25 - Time:22:15:57
Name: Anonym

"Flygde", "primieren"? Seriöst? Kan ni snälla översätta på riktig svenska någon gång? Det är ju pinsamt. Låt oss slippa google translate eller egna försök till översättningar och lär er språk. Detta har stört mig i flera år.

Date:2013-05-25 - Time:23:06:03
Name: Sara

Håller med båda anonyma!!

Date:2013-05-25 - Time:23:08:40
Name: Sofia

Men är ni andra som kommenterat seriösa? De som driver en här bloggen lägger ner sjukt mycket tid på det redan som det är, de ha inte tid att sitta och översätta allt själv och då är google translate lösningen. Ni kan ju faktiskt gissa er lite till vad som egentligen menas.

Date:2013-05-25 - Time:23:27:59
Name: Tussan

Jag tycker jättemkt om den här bloggen (-: Ibland undarar jag om tidningarna tror på det dom själva skriver. Skulle jaden som är kompis med bieber liksom gå bakom Biebers rygg nä det här tror jag inte på.

Date:2013-05-26 - Time:15:59:19
Name: Alexandra

flygde** sorry, störde mig på det.

Date:2013-05-27 - Time:15:40:02
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: