Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-05-29 / FILED UNDER: Paparazzi bilder

Justin på Staples Center:

 
///Marcus

Name: aninyum

känslan att se honom glad *good feeling* :')

Date:2013-05-29 - Time:20:37:55
Name: Evelina

Hej. Jag menar inte något av detta jag kommer skriva längre ner som något taskigt, men jag tycker i alla fall ni borde ta er till det för bloggen blir bara tråkigare och tråkigare...
Jag har läst er blogg ända sedan 2010/11 och då började jag ju såklart läsa den för att ni skrev bra saker och gjorde det hela intressant.
Ni hade noveller och ni skrev EGNA texter, men vad händer nu egentligen?
Ni kan inte se skillnad på Lil Wayne och Lil Twist? Ni tar nästan bara utdrag från tidningar och skriver knappt något själv längre, det märks.
Och det här med Wayne och Twist...ni kanske tog texten från en tidning, men då hade ni i alla fall kunnat rätta felen.
Jag sitter och läser TAYLOR SWIFT bloggar, för att få bra uppdateringar när det gäller pris cermonier, som typ BBMA's och sånt. Jag tycker ni borde tänka om lite för jag är säker på att jag inte är den enda som snart kommer sluta läsa er blogg om ni inte ändrar, vilket jag tycker är JÄTTE synd eftersom ni drev bloggen jätte bra förr.

Tack för mig, hejdå.

Date:2013-06-02 - Time:11:42:45
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: