Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-04-02 / FILED UNDER: Fredagscollage

FREDAGSCOLLAGE


Namn: Meliie - www.janemeliiewennberg.blogg.se
Jag valde dessa bilder för att tycker han är söt på dom (han är söt på alla bilder) sen gillar jag hans kläder på alla bilder + att bilden på han & hans hund är sötast :) kram


Namn: Rebecca - Rebeccaelf@Twitter
Jag valde de bilderna eftersom jag totalt ÄLSKAR när han gör peace-tecknet med fingrarna. Så sött!
Tack för en underbar blogg!


Namn: Jessica
Har valt det bilderna för att den första (den när han står och sjunger som är bakrunden) är så heet älskar det lila ljuset som att min favoritfärg är lila =) Och på Den när han står med armen på hakan är så sexiig älskar hans arm på den bilden den e såå snygg!! Och på den som han pekar asså hans leende och hans ögon är så vackra! och på den sista när det ser ut som att han tittar på någon som står framför så drömmer jag om att det är jag som står framför honom och han ser så kär ut på den bilden ^^,


Namn: Sanna - www.ssaannan.blogg.se
Jag valde bilderna för att det är 2av mina favorit bilder på honom. Jag tycker han är super söt på båda och det bästa av allt är ju att det är just han på dom;)


Vad är FREDAGSCOLLAGE?
Fredagscollage publiceras varje vecka på fredag. Du kan skicka in ditt collage under hela veckan, kommer det inte med samma vecka som du skickade in det kan det endå komma med nästa vecka! Collaget kan vara gjort i vilket program du vill och ett tips är att ha någon liten text med på collaget för piffa till det. Ditt collage skall skickas in till [email protected] där du skriver ditt namn, blogg/twitter och VARFÖR du just valt de bilderna som du valt.

Name: jessica

Tack för att ni tog med min bild :]<3

Date:2010-04-02 - Time:13:47:04
Name: beatrice

fina collage :) tyvärr kom inte min med :/ xD

Date:2010-04-02 - Time:14:44:59
Site: http://beatriepaal.blogg.se/
Name: sanna

tack för att ni tog med mitt;]<3

Date:2010-04-02 - Time:17:27:17
Site: http://ssaannan.blogg.se/
Name: jessica

Det skulle vart roligt om ni skrev en komentar om VARFÖR ni tog just det collaget=)<3

Date:2010-04-02 - Time:18:47:34
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: