Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-04-02 / FILED UNDER: Tävlingar

Ni skulle motivera varför ni läser våran blogg..

Det var verkligen jättejättesvårt att välja en motivering eftersom alla var jättebra men den som får en länkning är Rania. Hennes motivering:

"Jag läser denna blogg, för att den ger enkel information om Justin Bieber, och det är bra med korta inlägg eftersom att jag är en ganska lat människa som inte orkar läsa så mycket.
Det finns ju tusentals Justin Bieber bloggar,
men denna är min favorit eftersom designen är trevlig och, det handlar mycket om han vissa bloggar tillräckligt mycket bara om sig sjävla.

Jag kan bara säga att jag diggar den här bloggen
ur mycket ! Tummen upp för denna blogg, har länkat denna blogg tusentals gånger i min blogg."

Grattis Rania, du får en länkning i menyn fram tills den 2 Maj!

Name: Rania♥

*Tack så jättemycket ! :)

Men det mesta i texten är ju sant

och det vet ju era läsare!*

Date:2010-04-02 - Time:13:44:29
Site: http://raaniias.blogg.se/
Name: Lina

Tro mig Rania är en bra vän och en bra bloggare man kan lite på henne i vårt och tort.

Kramisar Lina



ps.´Jag känner Rania :love:

Date:2010-04-02 - Time:14:05:09
Site: http://cupcakegeek.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: