Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-08-30 / FILED UNDER: Nyheter

Grease remake med Justin i huvudrollen?



Justin kan återskapa den klassiska 1978 filmen: Grease som huvudrollen, Danny Zuco.

Justin sa: "Det skulle vara roligt. Det har pratats en hel del under årens lopp, men det skulle vara häftigt att spela Danny. Om jag var tvungen att hämta min perfekta Sandy jag skulle gå på Miley Cyrus utan att tveka. Hon kan sjunga, dansa och agera".

"Jag skulle verkligen vilja ha bra människor som spelar. Skulle inte Susan Boyle gör en fantastisk rektor McGee? Vi skulle bara behöva skriva in det i manuset att hon bröt sig in i låten. Jag är besatt av Susan Boyle. När jag tittar på hennes orginal audition så får den mitt nackhår att resa på sig".

"Jag skulle älska att inkludera Cheryl Cole i filmen och om hon var uppe för det. Hon skulle se bra ut på Rydell High cheerleading uniform".

- OceanUp

Name: Emmy

Miley och Justin är mina idoler, och tänk om dom skulle vara med i samma film. Det skulle ju vara helt amazing! :D

Date:2010-08-30 - Time:18:11:03
Site: http://eemmmyy.blogg.se/
Name: Lucia

Haha coolt :D

Date:2010-08-30 - Time:22:26:19
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: