Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-08-15 / FILED UNDER: Tävlingar

Justin tävling på läsares blogg!


Är du ett Justin Bieber fan?
Då så var med och tävla vinn en kudde,knapp eller plånbok
Det kanske kommer fler justin bieber saker.....

nedan för finns info om vad du ska göra :)

Det du ska göra är...

1.Skriv att du är med och skriv in din email adress.

2.vill du få större chans? lägga ut denna bilden på din blogg,facebook,twitter,yotube o.s.v
länka min blogg med.. Skriv på kommentaret att du har gjort det :)

PS.
kommer logga in på din blogg och se om du har gjort det ;)

3. Skriv när du upptäckte Justin bieber :)

Tävlingen hålls på Sandras blogg !

Name: Angelica - PHOTO&FASHION

so cute blog! <3

Date:2010-08-15 - Time:19:14:15
Site: http://improvme.blogg.se/
Name: josephine

JAG ÄR LÄTT MED!!!!!!!

Date:2010-08-16 - Time:14:43:07
Site: http://josephineleekman.blogg.se/
Name: zarafshan-bieberfever

jag är med!!!hoppas jag vinner!!!!jag blir verkligen glad då men får man reda på om man vinner i sandras blogg är tacksam för svar!!

Date:2010-08-20 - Time:17:19:23
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: