Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-07-29 / FILED UNDER: Intervjuer - Videor

KYDZ Radio Jillie gets kissed by Justin


Naaaaw, super gulligt! Och Justin väntar på kameran med kyssen, aaw!



Name: fanny

ååååååhhh jag vill också...



asså jag tror seriöst att jag är den största beliebern i världen! kan lyssna på justin i timmar och titta på honom. jag får kär-symptom desutom när jag ser honom! aaahh



haha (ni måste tro jag är psycho eller nåt, men nej haha jag bara ÄLSKAR honom!)



:D<3

Date:2010-07-30 - Time:00:25:40
Name: betty och Sara

Naaw :D

Så sööt Han Är asså ! ^^

Date:2010-07-30 - Time:08:53:19
Site: http://dittmitt.blogg.se/
Name: Mellie

haha, jaag vill vara den där lilla tjejen :) <3 <3 <3

Date:2010-07-30 - Time:10:19:28
Name: josefine

Hej!

Ni har verkligen en jätte fin blogg , och jag följer den varje dag och kollar på dem nya nyheterna och jag följer också Matildas blogg med!



En fråga till Matilda , hur var det att verkligen se Justin Bieber i verkligheten ? Helt otroligt kan jag tänka mig.



Tjejen på filmen.. gud jag skulle vilja vara hon.

Justin Bieber är en riktig tjejmagnet ! ;)



Fortsätt skriv ! :)

Date:2010-07-30 - Time:14:14:41
Site: http://josefinecaroline.webblogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: