Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-06-12 / FILED UNDER: Fredagscollage

FREDAGSCOLLAGE


Namn: Linn
Eftersom jag älskar justin så mycket hade jag lite svårt att välja bara några bilder så det blev ganska många :)
men dom flesta av dom här bilderna är ganska seriösa. han ser så vuxen ut jag mogen på något sätt.
och så klart så ÄLSKAR jag bilden högst upp i mitten när han sjunger. Den bilden är min absoluta favorit av alla justin-bilder. Och kläderna han har på bilden längst ner till väster är så sjukt snygg , jag bara sitter och dregglar när jag ser dom !



Namn: Emma - www.justinbiebermusik.blogg.se
Jag älskar jusrt dessa bilder ifrån denna photoshooten för att man drunknar i hans ögon.
Och att han ser helt amazing ut :D
Hans hår skiner så vackert i solen :) <3 


Vad är FREDAGSCOLLAGE?
Fredagscollage publiceras varje vecka på fredag. Du kan skicka in ditt collage under hela veckan, kommer det inte med samma vecka som du skickade in det kan det endå komma med nästa vecka! Collaget kan vara gjort i vilket program du vill och ett tips är att ha någon liten text med på collaget för piffa till det. Ditt collage skall skickas in till [email protected] där du skriver ditt namn, blogg/twitter och VARFÖR du just valt de bilderna som du valt.


Name: Jossann

Håller me Emma som gjorde de sissta colaget. Man drunknar i hanns ögon<3

Date:2010-06-12 - Time:17:45:30
Name: Anonym

Jag håller med Linn om att bilden till vänster längst ner e jätte snygga kläder och jag gillar hans solglasögon

Date:2010-06-12 - Time:18:34:12
Name: fanny

hej hur får jag tag i LINN? egentligen är jag intresserad av bilderna i större storlek



please svara ?

Date:2010-06-12 - Time:18:51:50
Name: Anonym

Är det bara jag eller som tycker att Justin inte sjunger lika mycket längre? Jag menar, det finns knappt några videor där han sjunger längre..

Date:2010-06-13 - Time:20:27:07
Name: linn (som gjorde collaget)

fanny , om du skriver din mejl kan jag skicka alla bilder till dig i större stolek :)

Date:2010-06-16 - Time:13:18:44
Name: linn (som gjorde collaget)

fanny , om du skriver din mejl kan jag skicka bilderna i större stolek :)

Date:2010-06-16 - Time:13:21:15
Name: dahiianiithazZ-----

bebe pasame tu correo porfa que lindo que sos pasame la musica de bye bye pofiiiz!!!!



besos



cuidate



sho:dahiianiithazZ!!!----

Date:2010-06-20 - Time:15:10:03
Name: Johanna

Snällla kan ni lägga ut bilden på justin där han sitter i den svarta t-shirten med trycket "hooligan" på? Jag har suttit och letat igenom hela bloggen, men jag hittar den ingenstans! Plz, kan ni lägga ut den igen?!

Date:2010-07-15 - Time:13:47:54
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: