Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-06-18 / FILED UNDER: Fredagscollage

FREDAGSCOLLAGE


Namn: Esmeralda - www.eesmeraldas.blogg.se
Jag valde dessa bilder på justin  , för att jag tycker om kläderna ! och har är suuuper duuuuuper sötast!


Namn: Jennie - www.jenniiele.blogg.se
Jag valde de här bilderna för att dom är så himla gulliga! han har snygga kläder och jag älskar hans ögon och leende och jag älskar hela han <3 Jag tycker att han har skit snygga kläder och detta är mina favoritbilder just nu, det var därför jag valde dom här bilderna :)


Vad är FREDAGSCOLLAGE?
Fredagscollage publiceras varje vecka på fredag. Du kan skicka in ditt collage under hela veckan, kommer det inte med samma vecka som du skickade in det kan det endå komma med nästa vecka! Collaget kan vara gjort i vilket program du vill och ett tips är att ha någon liten text med på collaget för piffa till det. Ditt collage skall skickas in till [email protected] där du skriver ditt namn, blogg/twitter och VARFÖR du just valt de bilderna som du valt.

Name: Eroooticaaa

Hejhej, jag har skaffat en sex&kärleks blogg jag haft en vecka nu, men har redan skrivit en hel del intressant. Har massa kategorier som säkert fångar någons uppmärksamhet. Vet att de flesta hatar "reklam" men kanske kan få en chans eftersom det är en annorlunda blogg, och det är kul att få upp ögonen för annat:)

Date:2010-06-19 - Time:01:37:42
Site: http://eroooticaaa.blogg.se/
Name: esmeralda

hihi! vad roligt att min kom med ;) tacktaacckk!<3

Date:2010-06-19 - Time:12:00:00
Site: http://eesmeraldas.blogg.se/
Name: Jennie

tack för att min kom med :D<3

Date:2010-07-19 - Time:00:11:41
Site: http://jenniiele.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: