Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-06-25 / FILED UNDER: Fredagscollage

FREDAGSCOLLAGE


Namn: Anna Bieber - www.shortieee.blogg.se
Jag ÄLSKAR justin bieber så sjuuukt mycket och det var skit svårt att bestämma vilka bilder jag skulle ta eftersom alla bilder på honom är underbara!
Men tillslut tog hälften av bilderna som han ser jätte lycklig ut på och andra hälften med bilder när han är allmänt snygg!! För det ända jag vill är att han ska vara lycklig oavsett vem han är tillsammans med(inte för att jag skulle ha något emot att dejta honom men ni förstår). Whenever he smile, i smile. Dom här bilderna är några utav mina favorit bilder!! <3 Bieber-power! <3


Namn: Johanna - www.byjozzy.devote.se
Jag älskar Justin Bieber, och det finns ungefär 569539426785 snygga bilder på honom haha, men dessa ovan är mina ABSOLUTA favoriter, jag menar, kollar på den stora bilden där han ler, till höger! *dräggel*


Vad är FREDAGSCOLLAGE?
Fredagscollage publiceras varje vecka på fredag. Du kan skicka in ditt collage under hela veckan, kommer det inte med samma vecka som du skickade in det kan det endå komma med nästa vecka! Collaget kan vara gjort i vilket program du vill och ett tips är att ha någon liten text med på collaget för piffa till det. Ditt collage skall skickas in till [email protected] där du skriver ditt namn, blogg/twitter och VARFÖR du just valt de bilderna som du valt.

Name: anna

TAAAAAACK så sjukt mycket för att ni tog med mitt collage! Jag älskar er blogg!!! <3

Date:2010-06-25 - Time:18:06:49
Site: http://shortieee.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: