Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-06-04 / FILED UNDER: Fredagscollage

FREDAGSCOLLAGE


Namn: Rebecca 
Jag valde dessa bilderna för att jag tycker alla är speciella på sitt sätt. Men min favorit bild bland dessa är den bilden är när han ligger med rutig skjorta! 
Jag älskar verkligen denna killen han har ju verkligen allt, han röst hanns utseende, ögonen, personligheten, humorn! Han kommer bli riktigt stor o de känns kul att man då följt honom från början. Jag skulle seriöst kunna göra nästan vad som helt för att få träffa justin o vill inget hellre än att han skall komma till Sverige!!! LOVE! 


Namn: Naima
Jag valde dom hära bilderna på Justin för dom två bilderna vid höger älskar jag för dom visar hur mycket han gillar djur vilket jag gör grymt mycket!, Och dom två andra längst ner vid höger visar hur rolig han är och han är så ''Down to Earth'' Och att han bara är en tonåring trots allt, Right?:D Och den stora bilden till vänster ger jag BIG LOVE till för i texten står det ''Do all your fans count as your family? - Haha. Yeah of course.. But extended family;)'' Vi fans är en del av hans familj och han gör allt och lite till för att bevisa det! Han går runt i världen och ger 10000%  He loves his fans and we love him!


Vad är FREDAGSCOLLAGE?
Fredagscollage publiceras varje vecka på fredag. Du kan skicka in ditt collage under hela veckan, kommer det inte med samma vecka som du skickade in det kan det endå komma med nästa vecka! Collaget kan vara gjort i vilket program du vill och ett tips är att ha någon liten text med på collaget för piffa till det. Ditt collage skall skickas in till [email protected] där du skriver ditt namn, blogg/twitter och VARFÖR du just valt de bilderna som du valt.

Name: D

När kommer Somebody To Love videon ut?



Har han någon ny skiva på gång, vad heter den? vilka låtar är med? när kommer den ut?



Kan ni inte skriva alla ställen han kommer vara på i sommar, eller från den 11 juni?



Kan inte ni skriva lite om Christian Beadles?



PUSS & KRAM!

Date:2010-06-04 - Time:10:29:55
Name: Smilys/Naima

Tack för ni valde min FredagsCollage !:)<3

Och jag undrar om Justin kommer till England vid sommar? Hoppas det för jag ska dit!:D

Date:2010-06-04 - Time:12:55:12
Name: Clara

hej jag ville tipsa om en sak!

man kan gå in och önska artist till pierpressure festivalen i göteborg!

just nu ligger Justin på 2 plats!!med 1618st röster!

det skulle vara super om ni kunde lägga ut i ett inlägg? :)

http://www.pierpressure.se/onskaartister.asp?todo=thanks

Date:2010-06-04 - Time:15:31:06
Name: Anonym

sv till D låten kommer ut nånstans i juni 11 eller nåt hans senaste skiva är my worlds 2.0 HAN HAR INTE en skiva på gång men ska spela in en i new york dock efter hans sommar turne



Alla låtar som är med:



M Y - W O R L D 2 . 0 :

1. Baby - ft. Ludacris

2. Somebody To Love

3. Stuck in the moment

4. U Smile

5. Runaway Love

6. Never Let You Go

7. Overboard - ft. Jessica Jarrell

8. Eenie Meenie - ft. Sean Kingston

9. Up

10. That Should Be Me



http://bieberfever.com/ står vart han ska på sin sommar turne :) När jag fyller år 24e juli ska han till las vegas :)



Date:2010-06-04 - Time:17:14:15
Name: Smilys/Naima

Justin ska till London vid 22/8 i och jag ska dit 17/7.. Min skola börjar 23/8.. Ska åka kanske åka 10/8 och stanna där om jag kan övertala mamma att ta en vecka ledigt från skolan! HOPPAS.. Men det är nog omöjligt måste ta reda mer om det här innan jag sitter och dagdrömmer -.-

Date:2010-06-04 - Time:19:13:44
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: