Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-03-10 / FILED UNDER: Justin till Sverige

Justin till Sverige?

det är många JB fans som påminnt mig om det här, så nu ska jag självklart blogga om det:

Man kan rösta att Justin ska komma till Pier Pressure! Länk hittar du här!
Man kan även mejla [email protected] och skriva att man önskar Justin till sommarens gatufest! Gatufesten är tydligen mycket billigare..

för att få Justin hit finns det nog bara två saker att göra:
* mejla alla dessa festivalen och skapa namninsamlingar
* SPREAD THE BIEBER FEVER! blir han jättekänd här kommer han definitivt hit. så tipsa alla dina kompisar!

Name: Jasmine

tack för att ni skrev om det :D

JUSTIN HAR ÖVER 100 RÖSTER NU!!! Kämpa på, vi ska gå om Paramore :D

Date:2010-03-10 - Time:19:00:47
Site: http://justinbieberfanclub.blogg.se/
Name: DianaNham

synd att alla mina kompisar hatar honom-.-

Date:2010-03-10 - Time:20:31:46
Site: http://tjocktbraa.blogg.se/
Name: katinka

Men finns det ingen grupp man kan gå med i för att få Justin till stockholm istället? det är väl ändå fler från stockholm än göteborg som vill se Justin och då är det väl ändå mer rätt att han kommer hit? jag menar, stockholm är ju ändå sveriges största stad, inte sant? :) snälla svara på min kommentar!:)

Date:2010-03-11 - Time:17:55:03
Name: klara :)

cooooooolt, justin har 1105 röster!!!! :O :O några till så går vi om paramore!!! :')

Date:2010-04-07 - Time:10:40:36
Name: <3 JB (justin bieber)

Min kompis gillar inte direkt justin bieber men jag kan tipsa min bästis som bor i linköping min kompis i stockholm tycker han ser fejkad ut =o

Date:2010-04-30 - Time:18:23:29
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: