Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-05-29 / FILED UNDER: Nyheter

Justin pratar om sitt utegånsförbud när han var yngre.



Justin har erkänt att han en gång togs hem av polisen efter att ha brutit ett utegångsförbud, smyga ut mitt i natten.

Justin fick i trubbel med myndigheterna när han var yngre efter att han och hans vän smet ut mitt i natten, utan att inse det var ett utegångsförbud i området, rapporterade Contactmusic. "

Jag smet ut en gång. Min kompis sov över och vi var liksom: "Låt oss gå ut". Vi bara kom cyklandes och höll på att dumma oss men vi gjorde ingenting dåligt", sade Bieber.

"Men polisen såg oss och förde mig tillbaka hem, eftersom det rådde utegångsförbud i området! Det var två på morgonen och jag fick utegångsförbud i en månad! Det är det värsta problem jag någonsin varit i", tillade Justin.

Source

Name: Fanny

Vad menar de med att det var utegångsförbud i området?

Date:2010-05-29 - Time:20:00:26
Site: http://fantanizer.blogg.se/
Name: zarafshan-bieberfever

det har jag hört dem säger att han gick för att träffa tjejer men det bara säkert lögnn!!!!!!!!!!!

Date:2010-05-30 - Time:14:59:10
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: