Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-05-14 / FILED UNDER: Fredagscollage

Fredagscollage


Namn: Alva - www.forbeliebers.blogg.se
Jag valde de här bilderna för han är så sjukt söta på alla bilder. Jag älskar den bilden när jag har klippt ut honom när han sjunger (utan gitarr). Den bilden är ju tagen när han sjunger "Where are you now" som är en av mina favoritlåtar av Justin :) Jag gillar också den bilden högst upp i det vänstra hörnet när han har en lila skorta och en fluga på sig, han är såååååå söt där!


Namn: Matilda
Det finns så många snygga bilder på Justin och jag kunde inte bestämma mig så jag tog många bilder.


Vad är FREDAGSCOLLAGE?
Fredagscollage publiceras varje vecka på fredag. Du kan skicka in ditt collage under hela veckan, kommer det inte med samma vecka som du skickade in det kan det endå komma med nästa vecka! Collaget kan vara gjort i vilket program du vill och ett tips är att ha någon liten text med på collaget för piffa till det. Ditt collage skall skickas in till [email protected] där du skriver ditt namn, blogg/twitter och VARFÖR du just valt de bilderna som du valt.

Name: esmeralda

Hej , jag undrar om man får skicka ''fredags collage'' flera gånger ? :D

Date:2010-05-14 - Time:14:33:09
Site: http://eesmeraldas.blogg.se/
Name: Johanna

Hej! :) Jag vet inte om det är superintressant, men Amir (gaybloggen.com) har skrivit ett inlägg om Justin!

Tack för en grym blogg iaf :) <3

Date:2010-05-14 - Time:16:26:40
Name: sannalinde

http://www.youtube.com/watch?v=PF-QMwnZ1j4&feature=related

han säger hur lång han är där . videon är inte så gammal , och han säger något konstigt.... vetinte vad det betyder , men ni har ju tagit reda på jättemycket , så det här klarar ni nog lätt som en plätt!

förresten , när kommer belieber videon :D?

Date:2010-05-14 - Time:17:00:48
Site: http://absolutlinde.blogg.se/
Name: beatrice

åh vilka fina :D

Date:2010-05-14 - Time:17:11:45
Site: http://beatricepaal.blogg.se/
Name: matilda

tack för att ni tog med mitt collage <3

Date:2010-05-15 - Time:14:26:15
Name: matilda

hej kan inte ni göra en collage tävling? typ man kan vinna någon justin pryl? eller typ något sånt? snälla?

Date:2010-05-15 - Time:14:52:43
Name: Linnea

kan man få göra en film om justin bieber ? :) <3

Date:2010-05-17 - Time:19:32:43
Name: Denice

Hur gör man såna bilder?:) <3

Date:2010-05-19 - Time:15:38:59
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: