Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-09-10 / FILED UNDER: Fredagscollage

FREDAGSCOLLAGE


Namn: Hillevi - www.littlemissfluffy.blogg.se
Jag valde just de här bilderna för att alla är så himla charmiga! Inga bilder som någonsin tagits på Justin kan ju vara fula, men de här tycker jag extra mycket om. Hans leende är ju att dö för och när han inte ler är han ändå bara sådär jättemegasuperskitsnygg!


Namn: Qendresa - www.qendrezas.blogg.se
Jag valde dessa bilder för att han är så grymt fin på dem,
och hans leénde gör så att man smälter. Han är fin på alla bilder, vad han än gör. :)


Vad är FREDAGSCOLLAGE?
Fredagscollage publiceras varje vecka på fredag. Du kan skicka in ditt collage under hela veckan, kommer det inte med samma vecka som du skickade in det kan det endå komma med nästa vecka! Collaget kan vara gjort i vilket program du vill och ett tips är att ha någon liten text med på collaget för piffa till det. Ditt collage skall skickas in till [email protected] där du skriver ditt namn, blogg/twitter och VARFÖR du just valt de bilderna som du valt. Döp mejlet till FREDAGSCOLLAGE.

Name: Olivia

jättefint! :D

Date:2010-09-10 - Time:16:17:21
Site: http://ztraw.blogg.se/
Name: sara

jag skickade in mitt fredagscollage för ca. en månad sen och ni har fortfarande inte lagt upp det? :ss

Date:2010-09-11 - Time:13:36:19
Site: http://twitter.com/ssarabieber
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: