Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-12-09 / FILED UNDER: Justin i tidningar

Justin i nya FRIDA-tidningen

(Jag fick Justin på testet hohoho! Och jag fuskade faktiskt inte, lol)
Tryck HÄR för att se hur omslaget ser ut.

Name: Rebecca

kikar in :)

Date:2011-12-09 - Time:17:07:54
Site: http://rebeckhaam.blogg.se/
Name: Auckland

Hey! Check out my blog for daily poems. Thanks! =)

Date:2011-12-09 - Time:17:17:18
Site: http://onepoem1day.blogspot.com
Name: Siri

awwww fiiint!

haha det sista om att Justin wailar mycket, många av mina kompisar säger det också, de som inte gillar honom men tkr att han har bra röst. grejen är att han wailar ju för att han kan, det är fan inte många som kan waila bra och hålla tonerna rätt hela tiden... det är ju fett svårt.... han är grym! på vilket sätt liksom!<3

Date:2011-12-09 - Time:18:10:42
Site: http://elizabethh.blogg.se/
Name: Saga - FOTO&DESIGN

hej , har frågestund just nu på bloggen! har du lust att ställa en fråga? skulle betyda mycket! kram! :]

direktlänk; http://sagasfoto.se/2011/december/fragestund.html

Date:2011-12-09 - Time:18:15:24
Site: http://sagasfoto.se
Name: Anonym

OMB HUR MKT KOSTAR DEN

Date:2011-12-09 - Time:18:24:36
Name: Anonym

Fyfan vad jag älska/älskar Justin! Men mer förut liksom.. Jag tycker inte om hans nya jag.. Han är mer tråkig, asmycket om han handlar om Selena och så hans nya look :( Eller han är ju sjukt sexig alltså men jag saknar gamla honom så sjukt mycket! Den skämtiga,roliga, spännande, charmiga, söta Justin!

Och gud vad jag hatar Selena.. Alltså hon är fin och bra med Justin men alltså är inte avundsjuk, eller jo det är jag men alltså hon är med Justin för att bli känd tror jag, eller att hon är desperat för hon dejtar hela tiden..

Gud vad jag låter värsta dömande och negativ men säger bara att JAG VILL HA GAMLA JUSTIN TILLBAKA (den som tweeta roligt och inte peka fuckyou åt paparazzis)

Date:2011-12-09 - Time:19:28:47
Name: Justin bieber fan!

Han Wailar för mycket och de blir inte bra om man gör de för mycket sen VAR han duktig på waila inte längre eftersom hans röst har förändras därför han wailar ist för sjunga om man lyssna live så wailar han mer än sjunger och de blir för mycket och gör det sämre!! men han är riktigt grym nu men behöver minska på wail!!!

Date:2011-12-11 - Time:19:39:35
Name: E L L A

han är gryyym vad snackar dom om?? Han wailar inte så mkt, tillräckligt så det blir bra tycker jaaaag!

Date:2011-12-13 - Time:20:55:48
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: