Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-02-13 / FILED UNDER: Familjen

Justin: "Jag saknar mitt normala liv"



Justin
Bieber hаr enligt uppgifter klagat på sin stjärnstatus genom att jämnföra det med sitt gamla liv innan han blev popstjärna.

Justin sa att han vill "slappna av" hemma och spendera mer tid med sin familj. Enligt Daily Star ѕa han: "Jag saknar att kunna gå hem och bara koppla av och vara med min familj, och inte göra något för ett tag".

- Digitalspy

Name: Madde

Jag vet inte om ni har lagt upp den här låten eller om det är rätt version men här är i alla fall "born this way" -Justin Bieber :) snälla lägg upp den på bloggen

Date:2011-02-13 - Time:17:53:11
Name: Neli "I LOVE JB" <3

Stackarn!! ;( Men han får då inte sluta iaf!! ;))

Date:2011-02-13 - Time:17:54:32
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: