Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-02-25 / FILED UNDER: Nyheter

Tappade 80,000 fans pga. den nya frisyren?



Justin
Bieber har just förlorat många fans sedan han klippte sitt hår och fans slutade följa honom på Twitter.

Enligt dagstidningen Thisislondon.co.uk var Justin Bieber fans besvikna på det nya håret att de slutade följa honom på Twitter. Drygt 80.000 av Justins 7.500.000 Twitter anhängare hade beslutat att sluta följa honom efter att han postat bilder på sin nya look.

Ett Bieber fan twittrade: "Jag kan inte tro att han gjorde det ... inte sött JB."
Medan ett annat fan skrev: "Jag kan gråta Justin, varför varför varför?"

Lyckligtvis finns det alltid mer nya människor efter JB än människor som unfollowhonom!

Är du besviken? eller nöjd med sin nya look?



Name: Michelle

Va fan?

Vilka töntar som bara tänker på hans utseende!

Liksom , jag lyssnar inte på han utseende utan på hans musik!

Jag bryr mig inte speciellt mycket om hur han ser ut!

Eftersom det är musiken jag lyssnar på, men såklart är det ett plus att han ser bra ut!

Jag tycker han ser lika bra ut i nya frisyren!

Date:2011-02-25 - Time:19:20:58
Site: http://michellealejandra.devote.se
Name: alicia

Det spelar ju ingen roll han är ju fortfarande samma person som han var innan. Dom som unfollower honom är ju inga riktiga belibers

Date:2011-02-25 - Time:19:22:15
Name: Ebba

Jag tycker han passar i båda! Jag gillar hans äldre look bättre, så jag tycker han är skitsnygg i den frillan också! (MEN!, som ni skrev förut, ska man inte gilla honom bara för utseendet!)

Date:2011-02-25 - Time:19:23:52
Site: http://bebiis.blogg.se/
Name: a

jag tycker hans nya frisyr e snyggare än hans gamla!

Date:2011-02-25 - Time:19:24:43
Name: sara

sååå sjuka de är asså 80.000 helt sjukt

Date:2011-02-25 - Time:19:25:11
Name: Lotta

besviken som fan...-.-

Date:2011-02-25 - Time:19:26:25
Name: BIEBER NOVELL

nej han är mycket snyggare nu!!

Date:2011-02-25 - Time:19:31:25
Site: http://ajustinbieberstory.blogg.se/
Name: Anonym

men OMG säger jag bara vilka omogna små skit jävlar!!

jävligt arg nu fan liksom han är fortfarande samma persoon o allt!

plus jag tycker hans hår är helt AWESOME !!!

DOM ÄR INTE RIKTIGA FANS SOM LÄMNAR HAN BARA FÖR DET DÄR -.-!

FUCK THEM o hans hår kommer ju växa tbx jag tror faktiskt att när de har blivit längre alltså växt ut kommer hans "bieber hår" komma tbx...han älskar ju de själv också men ibland måste man variera lite!!

SO FUCK UU GUYS SOM LÅÄMNA HAN FÖR DET DÄR NI ÄR INTE RIKTIGA FANS NI KAN DRA FÖR VI VILL ÄNDÅ INTE HA FALSKA FANS!!!

Date:2011-02-25 - Time:19:36:25
Name: alice

det är väl förfan skitsamma?!

ALLT KLÄR EN SKÖNHET!

Date:2011-02-25 - Time:19:37:17
Name: Johanna! ")

Jag tyckte den gamla ''bieber-frillan'' va as snygg, och jag tycker den nya ''bieber-frillan'' är as snygg.. Inget snack om saken!

Fett omoget av belieberna att sluta följa honom, pgr AV LITE HÅR??????????????? Jag menar helt seriöst, det är fan pinsamt.. 80.000 människor i världen är jävligt pinsamma, enligt mig..

Vi är fan inte här för att stötta hans frilla, vi är här för att stötta hans musik, och hans kärriär,

så alla fake beliebers, VARFÖR TYCKER NI BARA OM HAN FÖR HÅRET? visst, det var nått speciellt med det, men för helvete, väx upp, musik handlar INTE om hår, det handlar om talang och röst.

Min åsikt är sagd =)

Bästa bloggen btw =)

Date:2011-02-25 - Time:19:38:50
Name: sosso

han var ju sååååå söt i den gamla :/ <3

Date:2011-02-25 - Time:19:39:22
Name: Johanna

Jag älskar hans nya frisyr!!

Jag tycker bara det är riktigt töntigt att man slutar följa han på twitter och slutar vara en belieber bara för han klipper sitt hår.

Date:2011-02-25 - Time:19:41:55
Site: http://johannamalmgren.blogspot.com
Name: JB Lover in HALMSTAD!

JAG ÄLSKAR JUSTIN HUR HAN ÄN SER UT HUR JÄVLA RIK ELLER FATTIG HAN ÄR, ELLER HUR KÄND HAN ÄR DET SPELAR INGEN ROLL!!!

Date:2011-02-25 - Time:19:43:45
Name: Anonym

men... man kan inte sluta älska honom bara för att han klippte sig! - vaddå, så de drygt 80.000 "fans" som slutade följa honom älskade Justin bara för hans hår eller? Då var dom ju inte ens hans fans! om man är en fan älskar man honom vad han än gör med sitt utseende, right?

Date:2011-02-25 - Time:19:47:56
Name: mathilda

Klart att han ser mognare och myyycket snyggare ut nu och man kan inte skylla på att den gamla frillan va JB frillan.. nee det håller jag inte med om !

Självklart tänker man på hans utseende, men det är ju inte håret som gjort att han fått alla sina fans, det är ju musiken&dansen.

Man får tänka efter lite innan man lämnar om nu är riktigt fan, är man äkta beliber är man fortfarande fast vid han... En frisyr ska inte behöva göra att man tappar fans, då skulle varenda artist ha tappat 80.000 fans efter varje klippning !!



Jag tycker om honom EXAKT lika mycket, nästan mer nu när han har klippt sig.. bara min åsikt :D

KRAAM !!

Date:2011-02-25 - Time:19:49:53
Name: Elin

Det ända jag kan säga om det är att , bara han behåller sin otroliga röst så är det okej! :D

Date:2011-02-25 - Time:19:50:08
Name: felicia

OMG! :O

SNACKA OM OOOÄKTA BELIEBERS.

haha omg. och dom har kallat sig ''bieberfans''? ;o

haha shiet. det är som att dom älskar justin för hans hår x'd jag älskar justin för den han är och hans musik. och det är klart. han var skitsnygg och assöt förut jag gillade hans gamla frisyr mer. det var liksom ''hans'' men han är ju liksom fortfarande het och ser mycket mognare ut.

jag älskar honom fortfarande lika mycket.

han är ju fortfarande samma person. då var det inte ''justin'' 'dom där fansen' gillade utan det var håret PÅ justin dom gillade.. -.-

Date:2011-02-25 - Time:19:50:26
Name: Linnea

Han passar super bra i båda, kommer alltid älska hans förra frisyr, men kul med förändring, men som sagt, hans utseende är bara ett plus :) <3

Date:2011-02-25 - Time:19:50:27
Name: Anonym

riktigt löjligt måste jag säga!

Date:2011-02-25 - Time:19:50:40
Name: Felicia

Jag tycker att det blev mycket snyggare nu, känns kul med lite variation. Sedan ser han lite mognare ut också ;)

Date:2011-02-25 - Time:19:52:52
Name: isabell

det är sjukt.

han är ju mkt sexigare och ser äldre ut i sen nya looken! ;D

Date:2011-02-25 - Time:19:53:59
Name: Sofia

men seriöst ?

Dom va inga riktiga belibers då.

Tycker det va sjukt töntigt

Date:2011-02-25 - Time:19:54:01
Name: Jessica

Jag tycker de är snyggare nu än förut lite mer vuxet på något sätt.

PS.gilla de gamla också kan inte fatta att 80.000 har slutat följa honom på grunda av att han klippte sig!

Date:2011-02-25 - Time:19:54:12
Site: http://lifeofjessica.blogg.se/
Name: ;D

innan va han ju pojke, nu e han manligare med den frisyren (: <3

Date:2011-02-25 - Time:19:54:26
Name: BIEBERNOVELL!

jag tycker att han blev skit snygg! jaa ja jag vet: #riphairflip men #hellosexyhair :) yummi! Vem fan bryr sig om hur han ser ut? Visst det är en bonus, men det är väl änndå musiken man lyssnar på? I just have one thing to say : Like !

Date:2011-02-25 - Time:19:54:28
Site: http://mydrugisbieber.devote.se
Name: Lollsan

Jag tkr det är sjukt att han förlorar så många fans på grund av det, det är väl ändå inte bara frillan som folk gillar hos honom?

Han är snygg i båda tkr jag..

men saknar hans gamla stil lite när han had keps osv..

Date:2011-02-25 - Time:19:55:58
Site: http://losz.blogg.se/
Name: Stina

jag älskar hans nya frisyr, det ända jag kommer att missa är hans sexiga hairflip!

Date:2011-02-25 - Time:19:59:21
Name: Kira

Jag tycker frisyren är sjukt snygg!

Dåliga beliebers som slutar följa han pga. hans hår?

Det är ju framförallt hans musik som är först. Inte håret ! O:

Date:2011-02-25 - Time:20:01:01
Name: Anonym

Liksom och om han har klippt sitt hår eller om inte, det är fortfarande samma Justin ? Varför gör folk det här så stort ? : o

Ja ofc du / vi kommer att sakna hans vackra hår / hairflip men det är inte hans hår som sjunger det är Justin. Med eller utan hans hår han är fortfarande Justin och han är fortfarande lika bra som han var förut. Fattar folk det ?

Han sjunger riktigt bra och han är vacker insidan och ut ! Det är vbad som betyder mest.

Och han är fortfarande riktigt het !! ♥

Date:2011-02-25 - Time:20:01:33
Site: http://venera.blogg.se/
Name: p

Vilka idioter bara för man byter frisyr ändras man inte han är fortfarande JB!

Date:2011-02-25 - Time:20:03:21
Name: louise

han skulle ha haft kvar sin gamla:(...♥

Date:2011-02-25 - Time:20:08:26
Site: http://lllouiiiseee.blogg.se/
Name: Anonym

Men har dem inget liv eller?=! Inga riktiga Fans och om man är riktig Fans så ska man stanna tills slutar elle nåt. Skit arg på 80.000 Fansss. sjuka jävlar:@

Date:2011-02-25 - Time:20:10:06
Name: Cecilia

det är ju musiken jag bryr mig om så hans nya frisyr stör mig inte så mycket.. men visst, hans gamla frisyr var ju en del av hans karaktär, och hans hair-flips.. så visst är det lite tråkigt att inte dem mer..

Date:2011-02-25 - Time:20:10:20
Name: Anonym

Han är ju as het med sin nya look

Date:2011-02-25 - Time:20:13:55
Name: Anonym

hahahha lol. här snackar vi fans på högsta grad!

Date:2011-02-25 - Time:20:23:13
Name: Anonym

Jag älskar det! :D<3

Date:2011-02-25 - Time:20:26:29
Name: Anonym

hans musik låter ju inte annorlinda. Dessutom fyller han 17 och inte 13... så face it.

Taskit mot han tycker jag :)

Date:2011-02-25 - Time:20:28:18
Name: Anonym

Patetiskt.

Han sa ju att håret skulle gå till välgörenhet, och det tycker jag är generöst av Justin.

Men att ''belibers'' tyckte om honom för utseendet var ju idiotiskt ;_;

Date:2011-02-25 - Time:20:29:17
Name: Emma

Hahha men det är ju inte håret som räknas hahhaah fyfyan vad töntigt fattar inte the point ;) Gillar hans musik inte håret lixom? ;D ( Håret är som låret)

Date:2011-02-25 - Time:20:32:01
Name: Saga Forsberg

Omoget.. Asså, bara för att han har en ny frisyr så slutar man ju inte gilla honom?, Men bara så ni vet! Jag kommer älska honom ända tills jag har vitt hår!

Date:2011-02-25 - Time:20:32:24
Site: http://realbeliebers.blogg.se/
Name: Anonym

Jag älskar han nya frisyr , och han gammla , jag fattar inte att maser fans bara slutar gilla honom bara för frisyr , Jag älskar allt om honom !!

Date:2011-02-25 - Time:20:34:46
Name: Jasse

vafan han är mycket snyggare tycker jag nu men jag kommer sakna hans gamla hår.... det är hans hår, han bestämmer om han vill klippa det eller inte plus så gjorde han det för en god sak. vaad töntiga att de följer honom bara för hans utseende jag älskar hans musik och han är ju skit snygg och har en underbar personlighet PS:han ser äldre ut tycker jag perfekt till han 17 årsdag ;D

Date:2011-02-25 - Time:20:49:04
Name: Anonym

han ser ju äldre ut nu men han va söt förut också :) men riktigt omogna fans säger jag bara!!:(

Date:2011-02-25 - Time:20:53:54
Name: Anonym

även om kan hade snaggat sig skulle jag gilla honom , utseendet spelar ingen roll !!

Date:2011-02-25 - Time:20:55:45
Name: madde

Visst är det en stor förändring eftersom många ser honom med den gamla frisyren men alla måste någon gång förändra sig ''ett sätt att växa upp'' so, frisyren spelar inte sån stor roll, han är ju fortfarande lika grym på det han gör wohooo

Date:2011-02-25 - Time:21:09:43
Site: http://madeleinekk.blogg.se/
Name: sara

helt ofatbart

Date:2011-02-25 - Time:21:10:51
Name: MrsBieber4-ever

Tror ni verkligen att han bryr sig, asså alla ni som nt gillar han nu pga hans nya frisyr, ni är inga riktiga fans, det är hans beslut hur han ska se ut osv ingen annans, det är samma sak som om ni skulle klippa er och gå ut på stan och alla sa till er att ¨vet du va ja hatar dig nu, fför att du klippte ditt hår¨ va faan det går inte´, det är bara bättre nu när han har klippt sitt hår för då får han reda på vilka fans som är efter han för sin frisyr och vilka som är efter allt med han osv vad han väljer att välja att göra, det är ingens grej att lägga sig i, om han vill skulle han kunna ara flintis men skulle endåså vara hans fan, så asså har det varit 80.000 falska fan världen över inyte bra men nu är det slut med det

Date:2011-02-25 - Time:21:15:53
Name: Becka

Det är bara det att det är 7.622.553 stycken som följer honom så det kan inte vara sant :P

Date:2011-02-25 - Time:21:15:55
Site: http://mylifeasbecka.bloggplatsen.se
Name: Anonym

Tror ni verkligen att han bryr sig, asså alla ni som nt gillar han nu pga hans nya frisyr, ni är inga riktiga fans, det är hans beslut hur han ska se ut osv ingen annans, det är samma sak som om ni skulle klippa er och gå ut på stan och alla sa till er att ¨vet du va ja hatar dig nu, fför att du klippte ditt hår¨ va faan det går inte´, det är bara bättre nu när han har klippt sitt hår för då får han reda på vilka fans som är efter han för sin frisyr och vilka som är efter allt med han osv vad han väljer att välja att göra, det är ingens grej att lägga sig i, om han vill skulle han kunna ara flintis men skulle endåså vara hans fan, så asså har det varit 80.000 falska fan världen över inyte bra men nu är det slut med det

Date:2011-02-25 - Time:21:17:31
Name: Rebecka

för mig spelar det ingen roll vilken frisyr han har fast jag tyckte att hairflippen va gullig, men alltså hans hår växer ju ut igen! han kan ju inte se likadan ut hela tiden! jag kommer i alla fall att älska honom lika mycket hur han än ser ut, han är ju fortfarande samma Justin

Date:2011-02-25 - Time:21:25:15
Name: hanna

Bilden han la upp var verkligen, förlåt nu alla beliebers, sjukt ful... Varför la han inte upp nån snyggare bild på honom?? Gamla frisyren var nog lite snyggare.. det var ju typ håret som han var känt för! Haha, men nästan.. Men nya e också snygg, typ.. han ser mer mogen ut iallafall..

Date:2011-02-25 - Time:21:26:24
Site: http://meniee.blogg.se/
Name: ellen

Asså serriöst han är skiit snygg i allt och desutom så ska man ju nt bara tänka på utsende han är ju fortfarande samma person!jag älskar honom iallafall och kmr alltid att göra de!<3

Date:2011-02-25 - Time:21:29:53
Site: http://foreverstars.blogg.se/
Name: Madelene

Ett perfekt exempel på sånna som bara bryr sig om hans utseénde. Come on, om dom slutar bli fans, så.. betyder det att dom inte gillar hans musik. Endast utseéndet. Omb.

Han är grymt snygg i sin nya frilla. ;)

Date:2011-02-25 - Time:21:30:25
Name: Yasmin

Herregud seriöst, bara för att han går och klipper sig så ska man ju inte börja sluta gilla honom för det? Han kommer vara exakt samma person som han var innan han klippte sig. Seriöst är dom hans fans bara för hans frisyr eller är dom hans fans för att dom tycker om hans musik? Asså klart att man tänker lite på hans utseende också men det var riktigt lågt och fjantigt att sluta följa honom bara för hans klippning. Dom som slutade följa honom är inga äkta beliebers. Vi ska ju våra stolta över honom, allt han ger oss varje dag och bara när han gör en liten förändring i sitt utseende får han än massa skit. Riktigt lågt alltså. Om jag själv ska säga vad jag tyckte om den så tyckte jag att han vart riktigt snygg i den, han är ju alltid fantastisk vad han än gör!

Date:2011-02-25 - Time:21:32:05
Site: http://justindrewbiebersnoveller.blogg.se/
Name: Elin

Omogna skitar som går efter folks utseende! klar att han är jävligt snygg och så men jag tycker att eftersom han e sångare ska man ju gå efter hans musik!



Dess utom är han jävligt het i sin nya look :D



Date:2011-02-25 - Time:21:36:06
Name: maja

Sure , på ett sätt är det lite tråkigt för det är ju som sagt en del av honom på nått sätt.

Men superkul med något nytt och han ser mer mogen ut nu! ;)

Gillar han för den grymt begåvade artist han är , och hans charm ofc! :P

Date:2011-02-25 - Time:21:37:55
Site: http://photoface.blogg.se/
Name: Anonym

Hallå det är Justin Bieber vi pratar om.. han kan ha snaggat och han är fortfarande snygg!!!!!! Plus riktig belieber borde väl inte bry sig bara om hans utseende..



En fråga .. Är Selena och Justin tillsammans?;)

Date:2011-02-25 - Time:21:38:28
Name: Anonym

Detta är en pardoy på NEVER SAY NEVER. riktigt rolig också! http://www.youtube.com/watch?v=Ad-pxjmlpds



Han - Baby ,baby, baby ooh I´m gone tell you one time, gild I love, girl I love, girl I love you. And that is all I need, I just need somebody to love and that whey there will be one less lonely girl. Because when Usmile I smile. So please be a part of my world, 2.0…

Hon - Are you high? Are you on drugs, that made no sense..

Han - What no, NEVER! Saaay never to drugs! Yes I´m high!

Date:2011-02-25 - Time:21:42:47
Name: Dina

Fyyy fan va omogna 80.000 beliber eller FAKE beliber, fan va dumma jävla idioter:O seriöst låt Justin se ut hur han vill!!:S Meen Jag tycker att han är MKT snyggare i den nya frisyrer ser så manlig ut(inte för att han inte var det förut men nu är han ssååååå mkt snyggare!:D

Date:2011-02-25 - Time:21:50:36
Site: http://theegiirls.webblogg.se/
Name: mirlinda

Jag ær jætte besviken på dem fansen som bara gillade honom før hans utseende , asså ær helt førvånad :o

Jag gillar ju lixom jb før han! hans musik,hans personlighet och sen kommer ju utseendet :)

Det ær ju lixom hans utseende som han bestæmmer øver!

Date:2011-02-25 - Time:21:51:19
Site: http://mirlindah.blogg.se/
Name: Emma

hans frisyr är mycket snyggare nu än innan!

Date:2011-02-25 - Time:21:54:05
Name: Anonym

HAN E AS HEET MED NYAA LOOKEEN !!

Omognaa jävlar e dom som skrev såå !!

Date:2011-02-25 - Time:22:04:20
Name: ddjdkj

asså jag älskar han,, hans nya hår är skit snyggt

Date:2011-02-25 - Time:22:08:32
Name: Anonym

asså jag älskar han,, hans nya hår är skit snyggt

Date:2011-02-25 - Time:22:09:28
Name: Sarah

Men sjukt. Man ska ju inte sluta gilla killen för han har klippt sig. Det är hans musik som gäller och hur han är som person. Då mennar jag att han är snäll iaf mot fans. Han kan ju vara en skitstövel i real life. Det vet inte vi. Men han ska visa respekt mot hans fans och de ska fansen också göra mot honom. Så de personerna som slutat förlja hans twitter pga det är helt enkelt dumma för det ända de gillade på killen var han hår och det är lite sceary

Date:2011-02-25 - Time:22:13:44
Site: http://sagh.blogg.se/
Name: Anonym

asså.. han e as söt nu! det handlar ju inte bara om utseendet, han sjunger as bra, han har miljoner egenskaper som gör att man älskar honom, man kan inte bara sluta gilla honom så där?



HAN E AS HEEEET!

Date:2011-02-25 - Time:22:14:36
Name: jhd

Jag tycker att han är jätte snygg nu också. Alltså det var nästan lite bättre att han ändrade lite. Det är ganska överdrivet att folk reagerar på det sättet. Varför tänker de bara på utseendet föresten, han är samma person och har lika fin röst som alltid.

Date:2011-02-25 - Time:22:15:01
Name: Linnea

Haha, han klippte bara av alla fake beliebers ;)

Date:2011-02-25 - Time:22:18:02
Site: http://musikochfoto.blogg.se/
Name: Laura

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH det e inte sant, Sluta följa hans twitter pga hans hååår??? HAHAHAHAHAHAHA!!! Man älskar väll inte en kille pga ens hår??????? :S

Date:2011-02-25 - Time:22:19:11
Site: http://mummz.blogg.se/
Name: Anonym

shit vilka hoes som unfollowar. det är ju musiken som spelar roll bitches

Date:2011-02-25 - Time:22:20:31
Name: fia

ehh?! hahahah, jag vet inte vad jag ska säga xD

asså kom igen, han ser ju sjukt snygg ut och hans nya frisyr visar att han börjar bli vuxen... visst kommer jag sakna hans underbara hairflip men kom igen, han är fortfarande älskade justin bieber? <3

Date:2011-02-25 - Time:22:24:01
Name: Nathalie

Talangen sitter ju inte i håret. Hur han än ser ut så kommer jag alltid tycka att han är underbart bra på det han gör, att han är attraktiv är ju bara ett plus i kanten. Musiken är det jag sätter främst när det gäller alla artister. 80 000 fanns?! Herregud, det bevisar ju bara vad det egentligen var för fans.

Date:2011-02-25 - Time:22:50:31
Name: Swaaaaagyyy ;)

ofta man slutar gilla honom för hans nya frissa ;( hallå han får göra vad han vill hans fans ska inte kontrollera han !! de e vääääärsta omoget ääääääääälskar hans nya frissa <3 älskar den gamla <3 men han är söt även vad han gör med sitt hår <3 bara han har sitt underbara leende o ögon <3 ;) så är jaz nöjd haha

Date:2011-02-25 - Time:22:50:43
Name: Alexandra

Han är så grymt mycket snyggare i den nya frisyren!

kram

Date:2011-02-25 - Time:22:53:09
Site: http://alexandrajuliette.blogg.se/
Name: ellen

jag tycker att han är världens finaste kille i alla fall! det spelar ingen roll hur han klipper sig för han är fortfarande samma person, och jag älskar honom för den han är, inte för hurdant hans hår ser ut. han är lika underbar nu som innan han klippte sitt hår.

så jävla lågt av massa att bara dissa honom sådär. hallå, så gör väl ändå inte en äkta belieber? de som bara bryr sig om hur han ser ut har inte rätt att kalla sig själva för justins fans eller beliebers. usch för dem!

jag kommer alltid älska justin!

Date:2011-02-25 - Time:22:56:43
Name: Cornelia

asså det är ju bara ett bevis på att man gillar honom för att han är snygg !



jag tycker att han är as fin i sin nya frisyr och om han trivs i den är jag glad :)



jag älskar honom för hans musik och för hans personlighet !!! , han är helt underbar , sen kan man ju inte säga något annat än att han är jävligt snygg men jag kommer aldrig sluta följa honom på twitter bara för att jag inte gillar hans frisyr... NO WAY !!! <3

Date:2011-02-25 - Time:22:57:23
Site: http://corneliiabengtsson.devote.se
Name: Anonym

haha tycket var bra att han klippte sig, nu vet han vilka hans riktiga fans är - de som stannade kvar.

Alla fejkar personer är borta!

Date:2011-02-25 - Time:23:01:30
Name: Anonym

Det handlar inte om håret jag var fan helt jävla tokig i honom förut, han var så jävla het, nu är han bara som vem som helst. Ganska fult faktiskt hur mycket endast en frisyr kan påverka ens utseende men det är sant.



Stor diss!

Date:2011-02-25 - Time:23:19:11
Name: Sofia Eriksson

Asså om man gör så bara för att han klippte sitt hår är man inget fan. Det är dålig stil tycker jag ! Jag tycker hans nya frisyr är het ! ;)

Date:2011-02-25 - Time:23:24:16
Site: http://sofiaeriksson.bloggplatsen.se
Name: ida

Om man slutar att följa han så är man ingen Belieber. Kanske hans frisyr skulle haft en egen Twitter.

Jag tycker att han gjorde det rätt för sig att klippa sig. Grymt snyggt!

Date:2011-02-25 - Time:23:40:40
Name: Anonym

Haha, alltså fan vad skamligt att man kan sluta gilla någons musik p.g.a utseendet. Skamligt.

Date:2011-02-25 - Time:23:54:55
Name: Vanessa

Haha,seriöst?



Han passar skit bra i båda,men han ser äldre ut nu;)

Date:2011-02-26 - Time:00:07:51
Name: Jessica

Seriöst, asso jag älskar honom för den personen han är, visst han var skitsnygg i det gamla, men han är hetare nu! Asso jag älskar honom för hans personlighet o musik, sen utseendet.

Date:2011-02-26 - Time:00:49:27
Site: http://inmybieberworld.bloggplatsen.se/
Name: michelle

jag blev lite besviken eftersom han inte sa något :( men han är fortfarande söt!!! och jag ska inte sluta gilla honom för håret för det växer ut igen :D

Date:2011-02-26 - Time:09:38:23
Name: taika

Jag tycker han passar i det! Och skönt att mina icke-beliber-kompisar inte längre kan mobba han för hans 'pott-frisyr'

Tycker det är töntigt med fans som slutar gilla honom för hans frisyr, come on! Det är bara sånadär töntiga bieber fans som hackar upp sig något otroligt på Baby, hans frisyr och .. Ja.

Date:2011-02-26 - Time:09:46:21
Site: http://taikaelinaa.blogg.se/
Name: Michelle

Asså ÖVERDRIVET! han får väll se ut så!

Date:2011-02-26 - Time:10:10:04
Site: http://stylebloggare.blogg.se/
Name: Mi

Han får väl se ut hur han vill liksom. Desutom tycker jag att han passar i det :D Det är väl ändå musiken som ja, är hans grej typ hehehe^^

Date:2011-02-26 - Time:11:23:29
Site: http://miekindzz.bloggplatsen.se
Name: elinbenneborg

han ser mycket mognare ut i den nya frisyren. tidigare ser han ut som en liten pojke enligt mig. han blev mycket manligare. om han trivs i frysyren är det toppen! han blir bara bättre och bättre och snyggare och snyggare. älskar dig jb

Date:2011-02-26 - Time:11:41:44
Site: http://elinbenneborg.blogspot.com
Name: Julia

Jag kommer ju alltid sakna hans hair-flip, men herregud hans nya frisyr är ju lika snygg ;)

Och att sluta följa honom för att han har klippt sig det är bara omoget - dom bryr sig ju bara om hans utseende. Man är ju fortfarande samma person som innan även fast man klipper sig! :)

Date:2011-02-26 - Time:12:05:32
Site: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Name: emma

Han har mycket mognare frisyr nu för att han blir äldre och då vill man kanske inte alltid går runt i samma frisyr som man haft i flera år ?



Justin mognar, men vissa av hans fans gör tydligen inte det.



Jag tkr han är snyggare nu mycket sexigare grrrrrrr.

Date:2011-02-26 - Time:12:07:00
Name: djellza

Jag älskar han hursomhelst han är alltid snygg.

Varför ska man sluta gilla han bara för att han har klippt sig? ni som har gjort det är så jävla omogna så skaffa liv.

Date:2011-02-26 - Time:12:15:51
Name: Amanda

Men gud, då är dem verkligen inte äkta Beliebers. Herregud, att dem bara tänkte på hans hår?



Jag tycker hans nya frisyr är sjukt mycket snyggare & mognare!

Date:2011-02-26 - Time:13:11:39
Site: http://mandao.blogg.se/
Name: irreterad tjej

asså shit! -.- det är samma gulliga snygga person.

vad är det me folk ;s

klart man vill förändra lite ibland. själv skulle inte jag vilja gå i samma frisyr heela tiden..

Date:2011-02-26 - Time:14:23:05
Name: Anonym

Besviken på frillan, den han hade i golden globes va snyggare men det är fotfarande samma person, älskar fortfarande hans musik och unfollow JUSTIN FÖR HÅR? WTF? Fast den är väl okej asså den nya frillan synd bara att den liknar rätt mkt Robert Bajsson/Fulsson

Date:2011-02-26 - Time:14:52:09
Name: Daniella

Nu kommer inte lika många småglin "älska" justin pga hans nya hår!

Date:2011-02-26 - Time:14:59:52
Name: A

Va fan e det för människor!!

Ofta de bara tänker på hans utseende!!!

Han är mkt snyggare nu!!

Det är fan samma gulliga och snälla person!!!!!!



Fuck them, Justin dont need them, He got other Fans!!!!!

Date:2011-02-26 - Time:15:21:18
Name: Anonym

egentligen hade jag inte brytt mig om han haft kvar det gamla eller klippt sig. Gillar han fortfarande, huvudsaken att han gillar det!

Date:2011-02-26 - Time:15:22:25
Name: Anonym

Jävla töntar som bryr sejj om utseendet!!

Jag föll för honom för hans musik!

+ så är han ju fotfarande en HEEEETING!! ;) <3

Date:2011-02-26 - Time:18:13:14
Name: dgh

vilka omogna fans. dom är isåfall inga riktiga JB fans. man älskar vel han för det han gör, sjunger osv. man kan vel inte bara sluta upp och gilla han bara för han har klippt sej? då är dom inga riktiga JB fans ! (:

jag gillare iallfall, han ser äldre ut :)

Date:2011-02-26 - Time:19:23:36
Name: Elin

dom personer som lav för han kippte sig måste byr sig om hans utseede...jag tycker om han nu

Date:2011-02-26 - Time:19:29:17
Name: Johanna

Tycker han blev riktigt snygg i sin nya frisyr. :) Gillar de båda två, kommer sakna hur han slägde med håret.. men denna är riktigt snygg med. Och det är fortfarande samma underbara Justin! <3

Date:2011-02-26 - Time:20:08:55
Site: http://annyjohanna.blogg.se/
Name: beatrice

Så jävla töntigt och falskt. Jag älskar hans nya hår! Och det är bara hår, det kommer växa ut igen. Jag tycker att han ser mycket äldre och mognare ut och Justin är mer än bara ett synd ansikte.



Gud, folk borde sluta bry sig så jävla mycket om bara hans utseende!

Date:2011-02-26 - Time:21:15:23
Name: ebba :) galet justin bieber fan

asså seriöst!?

dom gillar ju bara han för hans utseende

för annars hade dom aldrig slutat följa honom,

asså gud vad patetiskt!

han är ju fan samma person, de är bara frisyren som har ändrats lite!



visst jag saknar kanske hans bieberfrilla & hans hairflip , men jag tkr han är feettt snygg i hans nya frisyr, ännu snyggare än förut!

Date:2011-02-26 - Time:22:06:44
Name: emma

ofta man slutar gilla någon bara för att den ändrar frisyr?:o

omoget!



Date:2011-02-27 - Time:00:17:41
Site: http://emmappettersson.blogg.se/
Name: AMANDAFOTO

han är snygggggggg i den nya ;)

gillar han mer nu än förut!

Date:2011-02-27 - Time:08:45:22
Site: http://amandafoto.webblogg.se/
Name: elin :)

jag ÄLSKAR hans nya look :)

Date:2011-02-27 - Time:13:05:20
Name: Emilia

Sjukt Att folk bara lämnar han för håret vad spelar det för roll ? Ja visst visa kanske tycker att han var sötare innan men vadå ?, Ni som lämnar han för håret ni är inte riktiga belibers "!! han ser faktiskt lite äldre med hans nya frissa !!! och han är lika snygg lika söt lika het som innan !!!!



// Emilia

Date:2011-02-28 - Time:07:02:03
Site: http://millanmilon.blogg.se/
Name: Sandra

Jag tycker att det blev jättebra när han klippte sig, man jag bryr mej ju inte heller om hans utseende direkt utan jag gillar ju musiken! :D <3

Date:2011-02-28 - Time:10:52:06
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: