Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-01-11 / FILED UNDER: Nyheter

Beliebers jämförs med terroister!


Har du börjat fundera på om Bieber fever gått lite över styr? Då är du inte den enda, en expert säger att uppståndelsen runt den unga flickidolen börjar likna terrorism! Dr. Ravitz säger att föräldrarna till dessa galna belibers borde ta tag i problemet innan det går alldeles för långt.

"
Jag tycker ansvaret ligger hos fansen att realistiska uppfattningar. Det är mindre Justin Bieber's ansvar, och mer ansvar ligger hos föräldrarna till de barn som reagerat på de här viset. Bieber's ledning är bara fokuserad på att driva hans karriär framåt, vilket är en rimlig sak att vara inriktad på."

- Allieiswired.com

Okej, terrorism?! De va väl lite överdrivet, eller vad tycker ni?

Name: Emppu

Joo, bara liiite! xD

Date:2011-01-11 - Time:18:49:14
Site: http://emppus.blogg.se/
Name: Becka

Ursäkta,vi är verkligen inte terroister.Vi älskar bara Bieber<3^^

Date:2011-01-11 - Time:18:51:15
Name: meyav

han är ju inte som alla andra kändisar. Alla andra redigerar sin röst o mixar så jävla mkt i musiken så det blir lite falskt och sjunger inte alls lika bra när dom sjunger live. Det gör ju justin, ärligt talat han sjunger bättre live än när han mixar med musiken.

Håller ni inte med? Klart man blir galen i honom då, och plus så är det ju mest tonåringar som skriker skit mkt o blir helt galna dom vuxna som gillar nån kändis kanske skriker då o då men dom blir inte lika galna som vi. Han är ju tonåring o det är ju vi med, blir ju lite speciellt. Kan ju inte motstå att bli galen :S Eller ?

Date:2011-01-11 - Time:18:58:46
Site: http://meyavoo.blogg.se/
Name: Anonym

det är inte överdrivet, ser ni inte vad ni alla håller på med det är sjukt, bokstavligt talat sjukt! .. tror nog han aldrig kommer få ett normalt liv eller ha en tjej i framtiden pga sina störda fans, klart han tycker om sina fans men blir de ännu värre än vad de redan är så tror ja han kommer sluta med musiken ett tag för att få ordning på sitt liv.. det är sjuukt så som ni håller på med, okej menar inte er just då men alla som skickar dödshot, MOGNA!.. jag gillar också justin bieber men vem fan går över gränsen de är sjukt

Date:2011-01-11 - Time:19:05:25
Name: nattiz ♥

jah det finns ju de beliebers som går över gränsen men vafan det är en stor skillnad på de och terrorism :S

kram

Date:2011-01-11 - Time:19:06:12
Site: http://nattiwz.blogg.se/
Name: Josefin ♥

Är NSN premiären i Stockholm den 11 februari eller 6 april? På SF bio står det 6 april och andra säger 11 februari..

Date:2011-01-11 - Time:19:09:39
Site: http://babycow.blogg.se/
Name: Dajana Krneta

asså överdrivet ?

jag tycker att vi får älska han , vara äkta belibers hur mycket vi vill , min mamma tycker bara att jag har skit mycket bilder på han i mitt rum (90) st ;)

sen bryr hon inte säg ?

asså det är ju överdrivet eftersom ,

& inte ska dem bestämma om det ?

VI TÄNKER ÄLSKA JUSTIN TILLS VI DÖR & SÅ ÄR DET INGEN KAN ÄNDRA PÅ DET ,

så tycker jag ! :)

Date:2011-01-11 - Time:19:10:43
Site: http://daddes.blogspot.com/
Name: Sialiiamania

jaa, kan faktiskt hålla med dig x)

Date:2011-01-11 - Time:19:11:43
Name: <3

tror ni (justin-bieber fansen) att justin kommer bli en sån där T-pain snubbe?? vill inte jag!!!!!

Date:2011-01-11 - Time:19:31:26
Name: saga

jag kan faktist hålla med till en viss del, det finns ju tjejer som bokstavligt talat är helt galna och skulle göra vad som helst för Justin! det tycker jag är överdrivet och dödshoten oxå!

Jag älskar honom men jag tycker oxå att man ska ha lite självrespekt om man ska utrycka det på det sättet. #love

Date:2011-01-11 - Time:19:34:47
Name: Jessica

Justin är inte som alla andra kändisar, Justin har fått en egen ''sjukdom'' BieberFever, egna ord som tex. Belieber. You know. Never stop Believe cuz believe is the start too beliebe.

Han får sina fans galna med att vara så underbar!

Och det är ju inte hans fel!

Min mamma och familj skulle INTE kunna få mig att bli ''lugn'' på en Bieber konsert!

Man måste ju få visa hur mycket man älskar Justin, eller?

Aja, jag älskar Justin mer än allt annat på denna jord!<3

Date:2011-01-11 - Time:19:46:29
Site: http://tiepjessica.blogg.se/
Name: Anonym

tror att justin alltid kommer att vara en down to earth person. inte en lohan kopia

Date:2011-01-11 - Time:20:08:25
Name: sara

vaaa de är verkligen överdrivet

Date:2011-01-11 - Time:20:35:08
Name: AnnANnaS

haha<3 vad gör nt en belieber??<33 XD;P

Date:2011-01-11 - Time:21:23:03
Name: Amanda

uttrycket terrorister kanske inte är rätt benämning, men som fan att dom terroriserar folk, som uttrycker sig om justin fel. inte alla är såna, verkligen inte. men seriöst, de börjar gå överstyr. jag är själv en belieber, men jag får avsmak, när jag läser hur vissa beliebers beter sig. det är inte rätt, det är hemskt. man blir ju mörkrädd, när man läser att dom tar reda på folks uppgifter & hackar dom & skriver dödshot till tjejer som är inblandade i justins liv. det blir bara för mycket, & vi beliebers som gillar justin för hans musik, för den söta artisten med äppelkinder, vi blir dragna över samma kam, pga deras beteende. & de tror jag inte någon av oss vill.

så fan, give it a rest already! uppför er & visa respekt

Date:2011-01-11 - Time:22:42:35
Name: Awa

"Beliebers jämförs med terrorister" - HAHHAHAHAHAHAHA

Date:2011-01-12 - Time:12:23:21
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: