Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-01-11 / FILED UNDER: Nyheter

"Den mest intensiva intervjun jag någonsin gjort".



Justin
Bieber pryder omslaget till denna månads Vanity Fair. I berättelsen, berättar Bieber till tidningen, "Mitt mål är att göra människor glada och att alla stödjer mig".

Han
öppnade verkligen upp och medgav att han gillar yttre rymden och att han ogillar skolan. Han förklarar även: "Jag försöker inte vara arrogant, men om jag gick på gatan och en tjej såg på mig, hon kanske tog en titt bakom sig eftersom jag kanske snygg, eller hur?" 

Eftersom han är ung och webb-kunnig, gästar han Vanity Fairs Facebook-sida, ta över det som vi brukar ge till praktikanter. Hans första uppdatering: "Jag är stolt över min intervju och omslag - det var den mest intensiva intervjun jag någonsin gjort." Wow, vänta tills Deborah Solomon kommer till honom.

- MTV


Name: daniella

när kommer vanity fair ut i butik? är det i fabruari eller denna månad? :)

Date:2011-01-11 - Time:15:06:25
Name: M

kommer det typ en intervju med detta som finns på youtube sen eller ?? :)

tacksam för svar..

Date:2011-01-11 - Time:15:46:37
Name: Anonym

hur mycket kostade den?

och kommer den komma till sverige i butik? :)

Date:2011-01-11 - Time:17:19:18
Name: Mona

Finns Vanity Fair att köpa i Sverige, isf i vilken affär?

Skulle bli glad om jag fick svar (:

Date:2011-01-11 - Time:18:37:04
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: