Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-01-21 / FILED UNDER: Nyheter

Hur Justin spillde spaghetti över sin dejt...



Justin
 medgav att trots att han är en global heartthrob kan han fortfarande blir nervös när det kommer till att dejta, ibland med pinsamma följder.

Han berättade för Girl's Life magazine: "Jag har varit nervös på flera dejter. Jag försöker bara att lugna ner mig och vara mig själv.

"Jag tog en tjej ut på min första dejt en italiensk restaurang och spillde spaghetti över henne. Det var hemskt och pinsamt. Hon gick aldrig ut med mig igen."

Och bara för att miljontals tjejers hjärtan att fladdra, avslöjade han att han har några romantiska tricks i rockärmen.

"Jag gillar att ge tjejer blommor och behandla dem bra", sa han. "Jag skulle älska att ta en ut en tjej på en luftballong. Hur coolt skulle det vara?"

- Musicrooms.net

Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: