Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-01-13 / FILED UNDER: Nyheter

Justin och Selena på ännu en date



Justin och Selenas kärlek växer bara starkare! Det söta paret sågs posera glamoröst för fans under deras date på California Pizza Kitchen på Ventura Blvd! (inga bilder uppe ännu.)

- OceanUp

Name: [FOTOBLOGG] med Författar intresse

Gillar verkligen er blogg och är glad att ni fått den så stor !! (:



KIKA GÄRNA IN PÅ MIN BLOGG OCH LÄS MIN BOK JAG HÅLLER PÅ ATT SKRIVA OCH TITTA GÄRNA PÅ MINA BILDER JAG TAGIT !! :D

Date:2011-01-13 - Time:11:43:25
Site: http://skadowzplay.blogg.se/
Name: Anonym

Gillar verkligen er blogg och är glad att ni fått den så stor !! (:



KIKA GÄRNA IN PÅ MIN BLOGG OCH LÄS MIN BOK JAG HÅLLER PÅ ATT SKRIVA OCH TITTA GÄRNA PÅ MINA BILDER JAG TAGIT !! :D

Date:2011-01-13 - Time:11:44:28
Name: [FOTOBLOGG] med Författar intresse

Gillar verkligen er blogg och är glad att ni fått den så stor !! (:



KIKA GÄRNA IN PÅ MIN BLOGG OCH LÄS MIN BOK JAG HÅLLER PÅ ATT SKRIVA OCH TITTA GÄRNA PÅ MINA BILDER JAG TAGIT !! :D

Date:2011-01-13 - Time:11:44:49
Site: http://shadowzplay.blogg.se/
Name: Anonym

finns bild på när dom umgicks i dagarna på www.bieberheiress.com :)

Date:2011-01-13 - Time:14:30:40
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: