Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-01-20 / FILED UNDER: Nyheter

Justin gör en kampanj för djurhem!



Justin
Bieber är den senaste i den extremt långa raden av kändisar - inkludera Pamela Anderson, Eva Mendes, David Hasselhoff, Dita Von Tesse och Paul McCartney för att nämna några - till framsidan av en PR-annons kampanj för PETA.

Justin sätta sin megastjärna status till god användning genom att gå samman med djurensrättigheter organisation för att påminna folk att "djur kan göra ge dig ett leende" "adoptera ett" i stället för att gå till en uppfödare.

Den nya affischen, som utan tvekan kommer att dyka upp över hela USA, har popstjärnan ett sött leende mot kameran medan han pekar med fingret mot betraktaren, i ett drag, som kommer få miljoner tjejers hjärtan att smälta och få dem att gråta.

På tal om hur viktig kampanjen är, sa Justin - som äger en papillon valp som heter Sam, "Det är verkligen viktigt att folk adopterar. Jag vill verkligen uppmuntra att gå ut till ett djurhem eller en plats där du kan få en hund som övergivits eller inte har ett hem."

- Heatworld.com

Name: cornelia

åhhh ! , vf är han så sjukt underbar ? ;o

jag ska köpa min hund på ett djurhem !!!!

Date:2011-01-21 - Time:15:40:31
Name: sabina

jag bara älskar JB <3 för alltid ! ! :* han är för underbar när jag ser han så blir jag slit glad!

Date:2011-10-16 - Time:23:15:37
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: