Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-07-16 / FILED UNDER: Fanvideos

Jelena support video



Name: d'

så jävla fin video.

Date:2011-07-16 - Time:14:12:34
Site: http://peppermintwinter.blogg.se/
Name: Linnea

Det är så sjukt töntigt att säga att man hatar selena och massa. Hon är en människa precis som alla andra, hon har med känslor! Älskar "du" (som säger saker om selena) verkligen Justin ska du stå upp för honom och vara stolt! Selena är en underbart vacker och jordnära tjej i mina ögon! Go JELENA <3

Date:2011-07-16 - Time:14:58:59
Name: M.S

Hans min! :(

Date:2011-07-16 - Time:19:58:50
Site: http://thestoriesboutjb.blogg.se/
Name: Anonym

när hans leende försvann... :c

Date:2011-07-16 - Time:21:00:14
Name: elin nilsson'

blir så sjukt arg! när jag ser dom sakerna dom skriver om selena. bara för hon dejtar vi bielibers drömkille, så varför skriva sånt till henne. tro inte att justin vill ha er mer pågrund av att ni skriver så om hans tjej! om ni gillar justin så borde ni vara glada för hans skull. bara för selena är känd så är det ju klart att hon också har känslor! tkr bara alla ska sluta, så jävla omoget bara.. :/

Date:2011-07-16 - Time:23:16:29
Name: Elvira

Asså jag fattar inte varför man är så himla dum? Om man verkligen är ett justin bieber fan ska man vara glad när han är glad? jag älskar Jelena, finns inte ett bättre par i hela världen! Och dom som hatar Jelena kan inte sitta och skriva på Justins twitter och facebook "You smile, We smile!" För dom som skriver sådär till Jelena, dom menar "You cry, We smile!" Och det är hemskt!

Date:2011-07-17 - Time:01:12:11
Site: http://elvirafrolins.blogg.se/
Name: Emelie

Vad elaka vissa människor kan va! Altså jag tycker dom är jätte gulliga och söta ihop! Och Justin Och Selena måste väl kunna avgöra själva vad dom vill göra i sona liv! Dom passar ihop!

Date:2011-07-17 - Time:10:31:38
Name: C.

kan inte fatta att folk kan va så elaka !!

jag älskar jelena o stödjer dom !

började gråta :'(

Date:2011-07-17 - Time:11:09:18
Name: A

Kan inte fatta att folk tycker så!!! Jelena Och Justin dom är så söta tillsamans. Kan inta alla som skriver till Jelena bara lägga ner! Hur tror ni det skulle kännas för er om någon skulle skrivit så till er? Snälla folk bara sluta med att kommentera till Jelena Duma saker! Tänck innan ni säger det och tänck på Justin Bieber hur han skulle kännt det jo, det skulle kännt riktet taskigt! Om ni är en riktig bielibers så borde ni vara glada för hans skull!

Date:2011-07-17 - Time:12:23:24
Name: Malin

Jag fattar inte hur de tänker när de skriver så jag skulle aldrig skriva något sånt. Selena är en bra person och liksom jag tror inte att de som skriver det där vill ha sånt om den skulle vara tillsammans med Justin!!

Date:2011-07-17 - Time:12:37:32
Name: :D

älskar vidion! men det är två saker jag inte gillar 1: folk som skriver så till selena

2: att man säger " sårar du selena, sårar du justin" det är som om dom bara bryr sig om justin egentligen.

Date:2011-07-17 - Time:15:26:38
Name: -

FIN VIDEO! Tycker riktigt synd om Selena, hon förtjänar inte att bli behandlad sådär! Jelena< 3

Date:2011-07-17 - Time:16:03:10
Name: Anonym

om dom älskar varandra då borde dom ju va tsm ?



skulle aldrig skriva sånna saker !



alla andra som har ett problem med att justin o selena är tsm kan dra !

är glada för dom skull (y)

I ♥ Jelena (L)

Date:2011-07-17 - Time:19:31:58
Name: fan to your blogg!

Fett taskigt jag gillar att de är tillsammans man ska inte vara taskig och säga elaka saker om andra.

det är lika som om någon säger dumma saker om dig tex! GOOOOO JELENA<33333

Date:2011-07-17 - Time:21:09:24
Name: Manar

Omg, jag fick tårar när jag såg videon. Asså fan vad taskigt av dem " jag vill döda selena " osv. Jag tycker jelena är de bästa paret. Är sjukt glad för justin's skull. Att han är lycklig med Selena. Fuck u alla beliebers som skriver så. ;'(

Date:2011-07-19 - Time:22:27:54
Site: http://manar.webblogg.se/
Name: ebba :)

asså serriöst!

kan inte alla jelena haterz bara lägga av!

ser dom inte att dom sårar både selena & justin?

de är så himla töntigt & patetiskt att hålla på sådär



jelena är absolut inte fake & selena skulle aldrig kunna utnyttja honom för att hon själv ska bli känd



bara respektera att dom älskar varandra & dom gör varandra lyckliga!

Date:2011-07-20 - Time:14:28:01
Name: Anonym

tycker synd om selena,det är inte hennes fel att han gillar henne....

det är bara sjukt lågt att skriva såna där sjuka saker,ni kan ändå inte få honom.....,aldrig....ville bara säga det

selena </3 justin.....

tack vare fansen fyfan

Date:2011-07-23 - Time:05:01:59
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: