Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-11-13 / FILED UNDER: Justin i tidningar

Önskar ett syskon i sin egen ålder


Från utsidan verkar Justin Bieber ha allt - en framgångsrik karriär, en söt flickvän, massor av vänner, men det finns en sak som JB alltid har saknat i sitt liv: syskon hans egen ålder, rapporterar M Magazine.

Även om han
är glad att vara store bror till halvsystern Jazmyn och halvbrorn Jaxon [som båda är yngre än 5], tillbringade Justin merparten av sitt liv som enda barnet. Och han medger att vara ensam ibland blir ensamt.

Faktum är att under en intervju nyligen berättade Justin att då han växt upp utan syskon har det inspirerat honom att börja tänka på den familj han vill starta en dag.

"Jag vill definitivt ha barn. Jag vill ha mer än en eftersom jag var enda barnet i hela mitt liv så jag vill att mina barn ska vara vänner."

- M magazine


Name: Julia

Jag är oxå de ända barnet och de är inte roligt. Men känner säg jätte ensam ibland. Fattar verkligen hur han känner sig <3

Date:2011-11-13 - Time:14:06:30
Site: http://sperling.blogg.se/
Name: Sandra

Vet ni hur länge Justin ska stanna i London?:)

Date:2011-11-13 - Time:17:40:44
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: