Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-10-19 / FILED UNDER: Justin i tidningar

Rykten: Justin kysst en annan tjej



Taget från brittiska tidningen "Daily mirror":
Justin sägs ha kysst en tjej, som inte är Selena Gomez. Jag visste inte ens att Justin hade kommit in i puberteten, men tydligen har Justin lekt runt, och då menar jag inte spelat på gitarren. Enligt källor i Argentina har den kanadensiska tjejtjusaren setts kyssa en tjej, som inte är hans flickvän Selena. Det sägs att Justin setts smyga ut ur sitt hotell i Sydamerika. Tjejen berättade även att Justin gav henne många komplimanger, "Du är väldigt fin, jag älskar din jacka" och så berättar hon sen att hon gick och satte sig vid sitt bord några meter bort från honom och fortsatte äta mat. "Han var riktigt snygg, jag kände mig seriöst som en lastbilschaufför brevid honom."

- JustinBieberShrine
Som sagt, detta är inte bekräftat. Det finns inga bevis, inga bilder, ingenting. Bara en tidning som skrivit ut det, och tidningar kan ju hitta på ett och annat för att få publicitet.


Name: Lina

Jag tror inte på detta. Hon kanske bara vill ha uppmärksamhet åså tror jag att Justin är en bättre person OCH pojkvän. :)

Date:2011-10-19 - Time:16:10:53
Name: Anonym

Jag tror inte heller på det eftersom de är inga bildbevis och sådant ännu utan ja tror bara en tjej som vill ha uppmärksamhet

Date:2011-10-19 - Time:19:22:49
Name: Belieber

Det är inte sant. Justin är en JätteBra pojkvän!!

Date:2011-10-19 - Time:20:17:28
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: