Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-09-25 / FILED UNDER: My World Tour

Förberedelser inför My World Tour är igång!

I arenan i Engenhão, som Justin ska hålla konsert i den 5 och 6 oktober började de redan igår montera upp golv och andra förberedelser inför showen. Det kommer också att tvingas flytta två viktiga fotbolls matcher på grund av detta, men, allt för biebs och hans beliebers! right?

Name: elin <3

OMG!! Jag är den första som komenterar!! :) Älskar din blogg sjuuukt mycket!!! Min kompis Alice ( www.omgalice.blogg.se ) berättade att hon gav dig en Urlik Munther affisch och jag blev så himla avundsjuk på henne!! Vill bara berätta att jag tycker du är as COOL och att jag dyrkar din blogg!!! <3



Kram <3

Date:2011-09-25 - Time:15:27:21
Site: http://elinbjurstam.blogg.se/
Name: elin <3

OMG!!! är den första som komenterar!! <3 Jag måste bara säga att jag är helt förälskad i din blogg!!! Den är så himla bra, blir alltid på bra humör när jag går in på den!! :) <3



kraam!

Date:2011-09-25 - Time:16:18:17
Site: http://elinbjurstam.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: