Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-08-01 / FILED UNDER: Jelena

Selena är inte redo att gifta sig.

I det kommande septembernumret av "Teen Vogue", medger Selena Gomez att hon är kär i Justin's musik, men inte Bieber's utan Justin Timberlakes.

 

"Vem jag skulle dö för att arbeta med är Justin Timberlake, men jag tror aldrig någonsin han skulle vilja göra det. Jag tror inte ens att han producerar musik längre. Jag älskar hans musik otroligt mycket."

 

Till sitt förhållande med Bieber säger hon:

 

"Förhållandet är roligt, och jag har tur. Jag är 20 år och jag tar inte något i mitt personliga liv alltför allvarligt. Jag har bra vänner och en fast grupp människor jag älskar. Allt annat känner jag att det kommer komma efter som."

 

Bara för att Miley Cyrus är förlovad och "shacking up"(Vilket betyder på ett ungefär "att man sover tillsammans med någon och har sexuellt umgänge utan att vara gift) betyder det inte att Selena har bråttom att gifta sig. Hon lever fortfarande hemma och är lycklig.

 

"Giftemål och andra saker tror jag kommer hända när jag känner att jag har fullbordat alla andra aspekter av mitt liv. Jag har en liten lägenhet ovanpå mina föräldrars hus, jag är lite efter andra."




Name: Gabriella

Säljer en Justin Bieber golden ticket 22/04 för 4000kr. Kontakta mig via sms 0722029834 eller email [email protected] vid intresse!

Anledningen är att jag ska till Thailand precis då, men infall någon som inte har fått tag på biljett är intresserad så :)

Date:2012-08-01 - Time:23:17:38
Site: http://roblover.blogg.se
Name: ray-ban pas cher

I like your blog and I see that you have a good following of people. Take a look at my site and let meknow what you think. I am always looking for some fresh commetns on how we can improve our site. bathtub

Date:2012-08-02 - Time:11:37:18
Site: http://www.raybanpascher.com/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: