Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-12-13 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

En diss till Justin?

Selena, Sam, Francia och Laura leker i början av videon, sedan ändras det till en koreograferad del med massor av 'hair flipping' och sexig dans! I slutet sjunger flickorna så starkt dom kan och har skitkul!

Sedan säger Selena: "Du skulle kunna tro att vi skulle veta bättre, men ..." Ouch! Tror du att hon pratar om Bieber?

Selena delade videon och skrev här meddelandet: "Jag och mina vänner bara tramsar oss till vår favoritlåt :) Jag vill ge ett stort tack till min vän Gweny föratt ha koreograferat denna roliga dans. Till mina flickor för att dom är fantastiska och för Taylor är en sådan inspiration. Tack Dan för en awesome edit på videon! Hoppas du gillar den! "

Tror du det handlar om Justin, eller är det som hon säger?

-HollywoodLife

 

 

Name: elin

SNÄLLA kan ni inte säga vad det var som hände, alla pratar om att det var ngn som skulle försöka döda justin med en slips...?

Date:2012-12-13 - Time:18:20:13
Name: Anonym

Jag hörde det där med slipsen också. Fick jävligt mycket panik i skolan idag.

Date:2012-12-13 - Time:19:43:48
Name: Anonym

Vad heter låten?

Date:2012-12-13 - Time:20:50:21
Name: Julia

Hon måste väl ändå få vara med sina vänner utan att Justin?!
bara för att hon inte är med honom 24/7 betyder inte det att dom gjort slut.
Hon har vänner precis som andra och ska kunna få vara med dom utan att det går rykten om att hon och Justin har gjort slut bara för att han inte är med...

Date:2012-12-13 - Time:21:57:29
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: