Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-07-20 / FILED UNDER: Fans

Fans i Auckland, Nya Zealand

 
 

Name: Sherre

Hej, är det någon som vet vart och när man kan köpa biljetter till Justins konsert i Finland?
Mailja eller svara gärna. [email protected]

Date:2012-07-20 - Time:11:13:48
Name: Dominique

Jag skulle också hemskt gärna vilja veta var och hur man köper biljetter till Justin Bieber i Finland. Jag vet att de släpps den 24.7, men var är det lättast att köpa dem?

Date:2012-07-20 - Time:15:07:36
Name: julie (one direction blogg)

hej allihopa!
Vill bara säga att jag har en rätt så ny blogg om one direction och att jag verkligen behöver hjälp och få flera läsare eftersom det känns onödigt att jag bloggar 15-20 gånger om dagen om man inte har så många läsare! skriv på våran blogg att ni har kollat in så kommenterar jag på 1-5 inlägg på eran blogg! :)

Date:2012-07-20 - Time:18:17:23
Site: http://www.realonedirection.blogg.se
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: