Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-11-28 / FILED UNDER: Blandat

Justin vill ha egen tid

 
Justin och Selena's på och av relation har tagit en annan vändning, eftersom det visar att Justin inte vill ha någon annan än Selena, men innan de går tillbaka tillbaka till varandra, vill han ha ensam tid och reflektera på egen hand. Ouch!
 
Mindre än två veckor efter att Justin sågs gråta utanför Selena Gomez LA hem, då han bad henne om att förlåta honom och bli tillsammans igen, han nu beslutat att han behöver "utrymme" innan de återförenas. Menar han allvar? Enligt en ny rapport, vill Justin "inte träffa någon annan" än Selena, men han behöver lite ledigt först. Läs vidare för alla detaljer.
 
"Justin och Selena relations status förändras ständigt. Jag kan ärligt talat inte hänga med i takten längre ", säger en källa till Us Weekly.
 
"Han älskar Selena och vill ha henne i sitt liv. Han har inte varit otrogen, men han vill ha mer utrymme. Han vill inte dejta någon annan än Selena."
 
"Kom igen, Justin! Antingen vill du vara i ett förhållande eller inte -  lek inte med Selena! Efter Justin sågs gå Lejonkungen med Victorias Secret-modellen tidigare den här månaden, har hans hängivenhet till Selena varit försämrad, så nu är inte rätt tid att vilja få mer utrymme.
Men säger källan att Justin bara har ögon för Selena. Under ett framträdande på en nattklubb i Toronto den 24 november, "det fanns massor av tjejer som försöker få hans uppmärksamhet. Men han höll sig för sig själv."
 
Det finns alltså fortfarande hopp i deras relation, då han bara har ögon för henne och älskar henne, liksom hon älskar honom, men han vill bara ha mer utrymme.
 
"Som HollywoodLife.com tidigare rapporterat, gick Justin och Selena på en romantisk middag dejt till Marble Lane i New York den 27 november, efter Selena deltog i UNICEF Snowflake galan .
De "såg verkligen lyckliga ut tillsammans", så deras relation verkar vara mycket bättre just nu!
 
Låt oss bara hoppas att det förblir så. Vad tror du ni läsare?
 
Kommer Jelenas relation hålla om Justin vill ha mer utrymme?
 

Name: Tussan

Jag tror såhär det är nog inte så lätt alla gånger . Båda är så unga. Om dom nu har gjort och så är det väl klart han behöver tid på att läka ihop, det behöver dom båda. Men jag tycker tidningarna är dom som ändrar på sig hela tiden.

Date:2012-11-28 - Time:21:58:39
Name: Sassäh

Godkväll! ;) Hoppas att allting är bra med dig!

nojjz.blogg.se

Date:2012-11-29 - Time:00:55:31
Site: http://nojjz.blogg.se
Name: Alma

Jag vet inte men jag hoppas!

Date:2012-11-29 - Time:16:05:59
Name: Malin

Jag tror att Justin är rädd för att bli singel och att han inte kan tänka sig med någon annan än Selena därför vågar han inte släppa taget. Hon var de bästa för honom därför älskar han hon fortfarande.
Jag vill att han ska förstå att han är fortfarande ung och människa. Vill han hålla ihop med henne resten av hans liv? Nja hoppas jag, de är jättesöta och har alltid stöttat dom men vi ser ju att de kanske inte funkar just nu varför fortsätta kämpa Justin?. Jag förstår han men ändå vill jag nog att de ska ta slut, lite kul isofall och se vad som händer och om de senare träffar någon ny kanske ;)

Date:2012-11-29 - Time:16:15:55
Name: Tussan

jag har länge undrar en sak det kanske inte riktigt hör till ämnet men jag undrar om det finns någon mer än mig som är 23 år och gillar bieber?????

Date:2012-11-29 - Time:21:32:55
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: