Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-11-27 / FILED UNDER: Blandat

Sann text

En väldigt bra text, något folk borde tänka på!
-Systrarnabackstrom.se 


Name: Emma

såg den förra veckan, så himla sant!!
Min 22 åriga syster fick en chock när jag visade henne hur många "ogillning" och hur kommentarerna såg ut på hans baby video, det första hon sa var "va? varför hatar folk honom?! Vad har han gjort liksom"
Första människan jag träffar som har reagerat så som inte är ett stort fan av honom :)

Date:2012-11-27 - Time:21:05:18
Site: http://emmandens.blogg.se
Name: Belieber

Det e bara för de jag älskar Justin han e så omtänksam och bryr sig om andra och om hans FANS

Date:2012-11-27 - Time:21:06:42
Name: Bieberfan<3

Jaa exakt hållermed totalt de som hatar justin bieber ser inte hans goda sida de påstår hela tiden att han är en dålig person vilket inte är sant för mig är justin bieber den bästa personen i hela mitt liv och kommer alltid vara det <3

Date:2012-11-27 - Time:21:24:41
Name: sara

får jag bara ställa denna fråga då? tolka mig inte fel, jag är ett stort justin bieber fan men det betyder inte alltid att man ska hålla med om allt artisten gör, dvs avguda personen typ.

Hur mycket tror ni han tjänar ärligt talat? Visst det är generöst att han donerar pengar men tror ni det är mycket för honom eller? 300.000 dollar motsvarar mindre än en miljon kr, det är otroligt mycket pengar för OSS men otroligt lite för HAN. Det är som att jag skulle få beröm för att jag skänker bort 100 kr i månaden, det är bättre än att inte göra nåt, men säg inte att han är en jätte bra person för att han donerar pengar när han donera SÅ mycket mer med de pengar han har. Just sayin, och oftast när jag pajjar människor med mina åsikter så brukar dem radera inläggen och inte kommentera dem, skulle inte förvåna mig om detta hände i detta fallet heller.

Date:2012-11-27 - Time:21:54:44
Name: till sara

Sara ack ack så stor i munnen men tom i hjärnan.

Han har ju donerat 70 miljoner 400tusen dollar, kan du inte läsa eller ? Om du tror att 70.4 miljoner dollar är ENORMT LITE för honom är du bra dum i huvudet, klart att det svider i hans plånbok.

Vill du att han ska donera halva sin förmögenhet, eller varför inte hela, för att du inte ska kunna klaga på honom?

Killen är förfan 18 år och har inte varit så rik och känd i många år, hur ofta är det som 18åringar donerar bort pengar överhuvudtaget, rik eller inte.

Justin är ett bra föredöme för alla som är rika och kända. Kan du nämna några som är i Justins ålder som har donerat ens hälften av vad han har ?

Date:2012-11-27 - Time:22:16:26
Name: Till Sara

Vänta lite här nu...
För det första är 1 dollar ca 6-7kr. Alltså blir 300 000 dollar ca 2 miljoner svenska kronor. Så där hade du fel. För det andra är det ju inte de enda han har donerat? Det står klart och tydligt att han även donerat 60miljoner dollar (ca 400miljoner kr), 3miljoner dollar (ca 20miljoner kr), 7miljoner dollar (ca 45miljoner kr) 100 000 dollar (ca 650 000kr). Om vi lägger ihop allt dehär, blir det ungefär 465 miljoner kronor. Om du jämför detta med 100kr för oss är du helt hjärndöd. Visst det är inte lika mycket för Justin, även fast det nog känns i plånboken! Men det är ju hur mycket som helst för dom han skänkt det till?! Tänk efter nästa gång innan du argumenterar för något du inte ens har räknat ut.

Date:2012-11-28 - Time:07:37:32
Name: Jennifer

så jävla bra!!

Date:2012-11-30 - Time:16:22:08
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: