Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-04-14 / FILED UNDER: Justin till Sverige

Inför konserterna i Sverige: Vad skall vi fans göra?


Efter mycket om och men tycks två idéer ha blivit riktigt stora och det är därför dessa vi skall utföra på konserterna för att Justin skall minnas oss! 

• Vi skall under ALLA dagarna ha lila ljushav. Man skall här alltså hålla upp antingen en lila ljusstav eller mobilen med lila lampa påslagen medan Justin sjunger "Believe". Mer om detta och vilken app ni förslagsvis kan ladda ner hittar ni HÄR. Det kommer bli riktigt coolt om vi alla hjälps åt! 

Sedan gäller två saker till, under konserterna den 22:a och 24:e! 
Den 22:a skall vi alla hålla upp skyltar där det står "Welcome to Sweden" för att välkomna Justin ordentligt. Detta skall vi göra direkt när Justin kommer ut på scen. 
Den 24:e skall vi hålla upp skyltar med texten "We believe in you" när Justin sjunger Be Alright. 
Mer information samt färdig text att skriva ut finner ni HÄR

Detta är alltså vad som gäller. Jag tror det blir toppenbra! :)

OBS: Detta är INGET vi på bloggen håller i eller planerar, utan endast något vi promotar. Detta är från de största evenemangen från Facebook, och frågor kan därför ej ställas till oss. Vi hänvisar istället till de båda länkade facebooksidorna ovan om ni skulle ha några funderingar. 


Flera har dessutom bett om ett inlägg med lite saker man skall tänka på till konserterna, då många kanske inte har varit på konsert förr osv. Självklart kan vi fixa det! Ett sådant inlägg kommer upp snart, håll utkik!
 


 

Name: Josefine

Lite frågor som jag jättegärna vill ha svar på då jag ska på konserten :D
Får man inte ha mobil där inne för det är ju en ljudinspelare och det fick man ju inte ha?
Hur ska ni kunna ha skyltar 22 och 24 man får ju inte ha skyltar?

Date:2013-04-14 - Time:22:26:39
Site: http://jjosefinellofgren.blogg.se
Name: Julia

Hej, ska vi inte ha något den 23:e? Känns lite ledsamt eftersom, tänk om justin tycker bättre om de som var med 22 & 24! Kan inte ni fixa något för den 23:e? det är fler som vill det!

Date:2013-04-15 - Time:17:06:34
Name: Clara

Tänk på att skyltarna under den 22:a och 24:e får ej vara skyltar utan man ska ta med sig ett a4 papper med texten på.

Date:2013-04-15 - Time:19:25:01
Site: http://clarahavinder.devote.se
Name: Bieberfever

1.Får man inte ha skyltar? :/
2.Vad heter appen jag har inte facebook så jag kan inte kolla det
3.Den färdiga texten kommer jag ju inte heller åt '-'

Date:2013-04-15 - Time:23:00:06
Name: STÖRSTA BELIEBERN I VÄRLDEN

Jag undrar om ni vet hur man kan bli ollg och var dom väljer en ollg och hur många ollg är det är det bara 1? <3

Date:2013-04-16 - Time:16:31:22
Name: JAG ÄLSKAR JUSTIN BIEBER!

Det som jag ska skrva får inte plats på ett A4 papper?

Date:2013-04-16 - Time:18:26:11
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: