Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-04-06 / FILED UNDER: Blandat

Justin om hans stora år:

Den kolossala världsturné, hans femte "nummer ett album", och all hans swag! Den nya kungen av pop öppnar upp sig på att hantera drama och hur man är jordnära under en intervju av Dana Mathews för majnumret av Teen Vogue. Den 16 april kommer tidningen ut. 


"Det är en kanadagås!"


Jag sitter bredvid Justin Bieber i hans hotellrum i New York City. Han drar ut en mini svart iPhone 5 ur fickan, och efter att ha sett min förvånade blick, förklarar han låsskärmen. Det är en enkel illustration av fågeln som påminner honom om hans ödmjuka början i Stratford, Ontario. Trots att superstjärnan gillar bling, är Justin förvånansvärt jordnära. Han har inte en personlig assistent på honom hela tiden.


Justin om kändiskapet på internet:


"Min Twitter är riktigt nice. Jag har så många fans att jag nästan aldrig ser en otäck tweet. Jag läser inte YouTube kommenterar eftersom de kan få dig ledsen. "


Justin om vem han räknar som vänner:


"Min pappa, min mamma, Ryan [good]. Ryan och Chaz [hans vänner hemifrån]. [Lil] Twist är min bästa vän. De ser inte mig som Justin Bieber, utan bara ser mig som Justin. "


Justin om hans låt "Yellow Raincoat":


"Det började som en uppvärmning till ett gitarr riff. När jag hörde det tyckte jag att det var lysande. I studion, sa jag något som lät som "regnrock" och jag gillade det. Jag tänkte på vad jag gick igenom. En regnrock är en metafor för att sätta upp en vägg, inte låta någon påverka vad jag gör, för jag vet vem jag är och vilken typ av person jag är. Det spelar ingen roll vad de säger, jag har denna gula regnrock som täcker mig. "


Justin om hans inre cirkel:


"Jag får bra vibbar från människor hela tiden, och jag skulle förmodligen umgås med dem och vara deras vän, men nu kan jag bara inte lita på någon. Min telefon ringer bokstavligen aldrig. Jag har bara fyra människor som jag håller kontakt med. Jag behöver inte ett gäng vänner för att göra mig lycklig. Jag behöver bara folk nära mig som jag älskar, det är allt. "


Justin om strävan att vara bäst:


"När folk har kommit dit de vill, är det som om," Jag är här, jag klarade det. "När jag kommer till toppen, vill jag bara bli bättre."


Justin på hans konserter:


"Jag ville göra något annorlunda och något folk skulle komma ihåg. Jag vill bara att alla ska ha en bra tid oavsett vad deras ålder är. "


Justin om hans andliga sida:


"Jag tror det är en del av anledningen till att jag är här. Inte bara för att jag är begåvad, men eftersom Gud hade ett syfte för mig att hjälpa människor. Jag är religiös ... även om jag sov för länge [och missade] kyrkan igår. Jag har inte varit i kyrkan på så länge, och jag planerade att gå dit, och jag försov mig. Jag var upprörd. Men Gud förlåter mig. "

 

 


Name: My

Kommer man att kunna köpa teen vouge i Sverige????? :)

Date:2013-04-06 - Time:10:08:34
Name: Anomym

Han är INTE den nya kungen av pop och det kommer han aldrig att bli. Michael Jackson är och förblir kungen av pop, punkt.

Date:2013-04-06 - Time:14:03:32
Name: Anomnym

Michael Jackson är död. Det kommer ny BÄTTRE artister. Justin är en av dom!

Date:2013-04-08 - Time:18:53:34
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: