Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-02-27 / FILED UNDER: Blandat

Försöker Justin få tillbaka Selena?

 
 

Justin plutar med sina läppar i hopp om att få en kyss. Är hans senaste Instagram pic ett meddelande till Selena?


Justin Bieber vet hur han gör hans fans galna, regelbundet i bar överkropp på scenen, sjunger söta akustiska låtar och visar upp sin sexiga läppar på Instagram. Den 22 Februari, Instagrammade Justin en förförisk bild av sig själv i sängen, med fokus på hans läppar. Han måste försöka locka Selena Gomez!


Det är ingen tvekan om att Selena har haft på sig några sexiga outfits under hennes pr turné för Spring Breakers. Den 22 Februari, bar Selena en ren topp på mattan i Rom, som visade hennes sexiga urringning. Vi kan definitivt inte skylla på Justin för att vilja locka Selena tillbaka in i hans liv.

 

Justin, 18, skrev 22 februari, "Bara mina läppar i fokus, du bör kyssa mig om du märker."

 

Ett fans användarnamn kidrauhlismyworld, skrev: "Jag kysste min skärm." Vi undrar om Selena skulle göra samma sak.

 

Hur Justin & Selenas relation gick snett:


Justin och Selena, 20, gick skilda vägar den 30 December, efter att de påstås ha haft ett gräl i Mexico. Selena  påstod att Justin dejtade andra tjejer och det var den sista droppen för henne. Sedan dess har Jelena varit över.

 

En sak är säker, - Justins läppar skulle vara svårt att motstå. Bara titta på dem! Kanske tar Selena en titt på den här bilden och går tillbaka Justin. Vi kan hoppas, eller hur?

 

Vad tror ni läsare, var detta ett meddelande till Selena?

 


Name: Julia

Allt Justin lägger upp är inte om Selena och allt Selena lägger upp är inte om Justin....

Alla bilder Justin lägger upp värkar ni tro är om Selena och allt som Selena lägger upp värkar ni tro är om Justin!

Date:2013-02-27 - Time:23:15:40
Name: Anonym

Kan ni lägga upp hela SNL som Justin var med i för några veckor sen? :)

Date:2013-02-28 - Time:00:27:03
Name: Saga

Eh Julia? Dom har inte skrivit detta, det är inte dom som har hittat på detta. Dom hittar fakta på internet så sluta klaga.

Date:2013-02-28 - Time:07:45:03
Name: Bea

Men Saga, samtidigt så är det inte nödvändigt att skriva att det handlar om Selena. Eller?

Date:2013-02-28 - Time:10:15:37
Name: Tussan

Nä jag tror inte häller att allt handlar om Selena Sen så det att han dejtade andra tjejer det har varit många rykten om det han skulle ha varit otrogen med kesha , rihanna och den där modellen som sa saningen och det vara inte allså hon hade ju till och med kille som blev inblandad i det hela. Kesha sa själv att det inte vara sant. För några dagar sen hade ju någon tidning skrivit att selena varit otrogen(jag tror INTE på det) Det som står på internet behöver inte vara sant finns ju visa tidningar som skapar och letar rubriker någon mkt liten saning i det dom skriver är det säkert men sen så skriver dom och bygger på lite extra och mkt som står där är säkert inte sant och ibland undrar man vara dom hittar allt. Är det bara jag som minns den kandensiska björn matan. Svårt när man inte känner någon av dom oftas är det ju media. Jag tycker inte illa om Selena kommer aldrig att göra. Jag hoppas att ni förstår hur jag menar annars får ni fråga mig vill inte att det ska bli missförstånd eller så försöker skriva så bra jag kan.

Date:2013-02-28 - Time:11:23:50
Name: jag

men herregud släpp detta, om dom hittar tillbaks till varann gör dom de. vi hoppas att han blir glad men allt kan inte handla om selena efter varenda sak han postar. kram.

Date:2013-02-28 - Time:16:00:46
Name: Someone

Varför måste allt handla om Selena? Sen älskar jag denna blogg och Justin men nu för att de har gjort slut värkar det som alla tror Justin vill ha tillbaka henne. Skulle inte han kontakta henne skälv då? Han är lixom inte 12 år!

Date:2013-03-01 - Time:10:36:43
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: