Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-01-07 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

Har Lil Twist dåligt inflytande på Justin?

 

Justin Bieber är under inflytandet av Lil Twist och rapparen kan mycket väl leda Justin på fel spår.

 

Lil Twist var med Justin i ett hotell rum på Newport Beach Hotel förra veckan där han gladeligen ska ha rullat joint till J.B och flera andra. Enligt TMZ ska Justin och Twist blivit nära vänner och har rökt på tillsammans mer än en gång.

 

Twist åkte fast för fortkörning på 405 Freeway under nyårsdagen i Justin's ferrari och när han blev stoppad av polisen försökte en fotograf få bilder på trafik stoppet vilket ledde till fotografens död. Innan olyckan ska Twist och Justin ha spenderat mycket tid i ett rum på Four Seasons i Beverly Hills, där Justin ofta checkar in.


Källor som är involverade i Justin's liv och bryr sig om honom säger sig vara oroliga över den negativa inverkan Twist har på hans liv och känner starkt att Justin behöver ta en paus från rapparen annars kommer dåliga saker att inträffa.

 

Lil Twist är signad av Lil Wayne och jobbar mycket med Cash Money och Young Money crewen.

 

Tror du att Lil Twist har ett dåligt inflytande på Justin?
- TMZ


Name: Anna Friman

Jo, de kan va så...Hoppas de blir bättre! <33

Date:2013-01-07 - Time:17:42:02
Site: http://photoannas.blogg.se
Name: Anonym

men haha. TMZ som typ säger att han har rökt på, det är ju samma källa som sagt att Justin varit död fem gånger och som sa att han var pappa till Maras barn. Jag tror inte ett skit på vad TMZ skriver längre. Dock tror jag tyvärr att lil twist KAN ha dåligt inflytande. Hoppas Justin håller sig i skinnet och kan säga nej.

Date:2013-01-07 - Time:17:44:29
Name: Sally

Justin och Twist har varit vänner sedan innan Baby ens kom ut så jag tror inte det är Twists "fel" eftersom Justin är ju gammal nog att ta sina egna beslut.

Date:2013-01-07 - Time:17:53:24
Site: http://kandie.blogg.se
Name: Linnea

Jättebra blogg, välskrivna inlägg och fina bilder. Fortsätt så! :)

Date:2013-01-07 - Time:18:05:18
Site: http://violalinneaa.blogg.se
Name: Emma

Asså ärligt så tycker jag ibland att Lil Twist kan vara dåligt inflytande på Justin. Jag tror att det är större chans att Justin röker på när Twist är med än om han hade varit med Ryan eller Chaz.

Date:2013-01-07 - Time:18:19:00
Name: Anonym

De har känt varandra sen Baby-videon... och jag tror knappast att det är sant då TMZ skriver massa skit.

Date:2013-01-07 - Time:19:44:32
Name: Anonym

Jag håller med Emma det är mycket större risk att han kan börja röka när han är men Lil twist än ryan och chaz så jag tror att han borde hålla sig undan från Lil twist jag menar Justin är stor någ men om han börjar hänga med såna som Lil twist där dom flesa röker och du ser på så kan det var väldigt svårt att säga nej

Date:2013-01-07 - Time:20:38:03
Name: Tussan

Jag hoppas inte han börjar med sånt här men samtidigt det är TMZ och dom brukar ju skriva lite som dom vill ungefär och mkt har ju visat sig inte vara sant. Men om det nu är så att Bieber röker på är det viktigt att man som fans visar att det där tycker vi inte om. Samtidigt om det nu är så att även folk i hans omgivning oxå är oroliga visar det att dom bry sig om honom och vill hjälpa honom. Men samtidigt scooter sa för ett tag sedan att han skulle ta i tu med det rykte att bieber rökte på och att man inte skulle tror på allt man läser.

Date:2013-01-07 - Time:21:22:08
Name: emelie

Tror faktisk att hsn har det...
Shit the same om det är vanliga ciggar men annars så..
Vill bara inte det ska hända justin ngt, hans team säger nog till justin ordentligt när de ser att det inte går långre och selena drar sig nog också ifrån hsn om det börjar gåå waay too far..

Date:2013-01-07 - Time:21:29:13
Name: Elin

Men snälla, även om Justin börjar med weed betyder det inte att det är någons fel. Han e fan vuxen och tar sina egna beslut. Hur rätt eller fel han än väljer kan ma inte skylla på någon annan för ska man höra det betyder det att Justin själv inte kan ta ansvar för sitt liv vilket också betyder att nej, han ska inte heller kallas för vuxen då. Jag tror att han röker på, om han gör det, LÅT HONOM! Det är hans liv, o han får förstöra det på sitt sätt. (O innan alla börjar skriva "fuck haters" o massa skit, ja e själv en megamalisk belieber) .

Date:2013-01-07 - Time:22:10:36
Name: Jaag

Asså är det sant? Röker han på?

Date:2013-01-07 - Time:22:31:52
Name: Anonym

Jag tycker att det är så han förändar justin somfan man märker hur justin blir på sistone. He never puts a smile on his face anymore. Asså inte bara att han är som lil twist men han är nog jävligt dålig för justin . Har alltid hatat twist vet ej varför

Date:2013-01-07 - Time:22:50:17
Name: yoloooooo

hahaha vissa av er är så dumma :P Aja när ni blir lite äldre än 12år så förstår ni nog att Justin vet vad han gör och man inte ska tro på allt man läser.

Date:2013-01-08 - Time:02:25:57
Name: Cecilia

Håller med Elin ^
Han är vuxen och tar egna beslut, låter han andra påverka hans beslut om han ska röka på eller ej så säger det ju mer om Justin än om Twist. Justin gör precis vad han vill och han är väl mycket medveten om att det inte alls är bra att röka på and so on men vill han göra det, så får han väl göra det.
Det skulle vara jävligt synd om han förstör sig själv på det sättet, men fortf hans val och jag stannar oavsett :)

Date:2013-01-08 - Time:08:26:04
Name: Evelina

Jag tror faktiskt Justin rökte men är jag den enda som tror att det är pågrund av Selena? Han verkar vara sjukt deprimerad nr hon lämnar honom. Det kan också vara för att han är tonåring han kommer kanske bara testa några gånger alla tester allt möjligt i tonåren så det är inte så konstigt. Jag tycker det bara är lite synd för hans röst förstörs det är inte så bra för han är begåvad.

Date:2013-01-08 - Time:14:44:47
Name: Alma

Jag hoppas inte det!!

Date:2013-01-08 - Time:15:02:53
Name: Michelle

För det första vet jag inte om bilden är sann och Om det är sant att han röker, men jag känner att Lil Twist har dåligt inflytande på Justin. Men om Justin röker då får han göra det jag kommer inte lämmna honom men jag trode aldrig han skulle röka på, eftersom Patte använde droger när hon var ung och hon har uppfostrat Justin väldigt bra så jag tror inte att Justin rökte på.

Date:2013-01-08 - Time:15:49:58
Name: Minna

Alltså, det är svårt. Justin är en underbar person och det säger alla som har träffat honom. Men saken är den... vi vet aldrig hur han är med Lil Twist? Vissa ändrar lite personlighet när de är med andra människor, kanske blir Justin en bad guy med Lil Twist.

Även fast Lil Twist och Justin känt varandra länge kan det vara så att Lil Twist har sina gäng, och så vill Justin vara cool och hänger på, därmed weed...
Om han röker på måste han förklara sig, jag kommer alltid älska honom, alltid, men om han blir en bad guy, kommer jag älska den Justin Bieber som var snäll, glad och god.

Han är vuxen, han tar sina beslut. Vi Belibers ska inte stötta honom för att han röker weed. Men vi får stötta honom för allt annat. Jag hoppas Justin ser att vi bryr oss, om han röker på.

Date:2013-01-08 - Time:16:10:14
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: