Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-01-14 / FILED UNDER: Bilder

Justin tatuerar sig

 
Här ligger Justin under nålen igen. Denna gång tatuerar han in sin mammas födelsenummer med romerska siffror.

Name: Lina!

Jag tycker att det är rätt vågat av honom att tatuera sig så mycket. Han lyssnar på sig själv och inte på alla andra som sågar hans tatueringar! Han är så cool. Underbar! <3

Date:2013-01-14 - Time:19:07:45
Name: nina

jag har oxå en tatuering men romerskasiffror men det en inte min mammas det e min ex pojkvän fast på handleden o det gör sjukt ont har typ 10 tatueringer

Date:2013-01-14 - Time:19:22:58
Name: wiktoria

hej ! Jag är en belieber från och med 2010 ! Jag älskar jätte mycket Justin ! När biljetterna släpptes ut så var jag inte här , jag var i mitt hemland p.g.a min pappa dog jag blev verkligen ledsen ! När jag kom tillbaka fick jag höra att biljetterna vip släpptes ut.. Min mamma blev ledsen att jag fick inte biljetter för att hon vet hur mycket jag älskar honom, och min mamma har inte så mycket pengar för att köpa en dyr biljett ! Jag skulle bli så tacksam om ni skulle hitta någon som säljer vip meet & greet och som är inte så dyr ! Jag är 14 ! SNÄLLA JAG BER ALLA VERKLIGEN !

Date:2013-01-14 - Time:20:05:11
Name: Anonym

Tattoos är så jävla snyggt och Justins tattoos har ju meningar bakom dom liksom.

Date:2013-01-14 - Time:20:05:19
Name: Wilma

Jag är ett fan av Selena Gomez men älskar eran blogg<3 Ville bara säga att Selena har 2 tatueringar och hennes senste tatuering är hennes mammas födelsedatum i romerska siffror fast i nacken! Har han fått den iden av Selena tro? eller är det den matchande tatueringar som alla sagt att de ska skaffa:)Om du vet något om det här så snälla svara:) VÄLDIGT TACKSAM FÖR SVAR:)

Date:2013-01-14 - Time:20:22:38
Site: http://justindrewbieber.blogg.se
Name: NOVELL! ! ! ! ! x)

Hejsan! Jag och min kompis skriver en novell om Justin Bieber och Chantel Keblay. Det handlar om att de är bästa vänner, men båda är kär i varandra. Kommer de bli mer än vänner? Kommer det att fungera i så fall?
Låter det intressant? Läs GÄRNA novellen då och lämna en kommentar ;) Snälla, det skulle betyda så mycket för oss så :) Bloggen heter Biebsstories.blogg.se . Sprid vidare också :D

Date:2013-01-14 - Time:20:33:39
Site: http://biebsstories.blogg.se
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: