Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-06-25 / FILED UNDER: Blandat

JUSTIN OCH EN MYSTISK TJEJ

När Justin var på Las Vegas Indoor Skydiving ska man ha sett enligt källor honom och en tjej vid namn Jordan Ozuna, som är modell och servitris kyssts och "myst". 
 
En källa berättar för E! News: 
 
" I vänterummet satt dom i varandras knän och så kysstes dom. Kramar och kyssar. Precis innan Justin skulle flyga, så la Justin sig i hennes knä och hade hans knä mellan hennes ben medan han täckte halva sitt ansikte med sin keps. Hon smekte honom på huvudet och hans axlar. Precis när tjejen och Justin var beredda och klädda för deras flygtur, satte hon sig i hans knä medan dom skulle flyga upp. Justin hade höllt sina händer på hennes höfter och gett henne små pussar medan dom skulle sätta på sig sina hjälmar. Han var helt inne i henne och hon i honom, det kunde vi alla se. När resten av Justins team skulle flyga blev dom som mest "mysigaste". Då vilade han sitt huvud i hennes knä medan hon höll på med hans hår". 
 
Enligt E! News, hade han en ganska bra dag med sin nya "dejt", även fast han är förbjuden att besöka stället igen för att han inte betalade eller att ha lagt upp en bild på instagram. 
Justin Bieber and Jordan Ozuna
Model Jordan Ozuna
Jordan Ozuna - @jiordyn
 
Här kan ni se videon (går inte att lägga in den här av någon anledning) : 
http://www.eonline.com/videos/justin-bieber-caught-with-mystery-girl/209217
 
Vad tycker ni själva? Vi alla vet att Justin har varit på lite fel fötter den senaste tiden och om detta är sant och seriöst så hoppas vi verkligen på att det här är en bra tjej för Justin. Vi vill aldrig att Justin ska hamna med fel människa. Eller hur? 
 
Posted by Elina 

Name: Emma

Om det här är sant och seriöst så hoppas jag verkligen att hon är en bra tjej som gillar honom och inte hans pengar. Han förtjänar nån som är sann mot honom.

Date:2013-06-25 - Time:16:15:07
Name: Viktoria

Hon är sjukt snygg, hoppas hon är en bra tjej.

Date:2013-06-25 - Time:16:38:07
Name: Alexandra

Varför gör vissa fans en så stor grej av det? Dem "fejkbelibers" som finns ska alltid mordhota osv. Jag tycker hon vart vacker och är säkert jättesnäll. Sedan har hon på sig en sådan bikinitopp som jag har, så hon har ju en bra syn på kläder. Haha!

Svar: Jag håller med dig, riktiga beliebers stöttar oavsett Justins beslut.
justindrewbieber.blogg.se

Date:2013-06-25 - Time:17:27:17
Site: http://www.jdbstorys.blogg.se
Name: Carro Andersson

Hon är förhoppningsvis jätte snäll och vad ska vi göra åt saken ifall hon inte är ? det är ju bara Justin som kan avgöra. precis som Alexandra skrev, fejkbeliebers som ska mordhota. HERREGUD! vissa människor alltså. Håller med er till 100% att vi ska stötta Justin vad än han gör :)

btw, jag kan inte kolla på videon :/

Date:2013-06-25 - Time:20:11:53
Site: http://nattstad.se/carroanderssonn
Name: Anonym

Jag är glad sålänge Justin är glad! Men alla måste nog erkänna att man blir lite avundsjuk... Vem vill liksom inte vara hans? Men somsagt jag är glad för Justins skull & hoppas verkligen att hon är en toppen tjej som gör honom glad.

Date:2013-06-25 - Time:22:12:57
Name: Denice

Jag tycker hon ser ut som en bra tjej. Jag är glad att Justin har gått vidare och han är glad, så någonting måste vara bra. Jag stöttar Justin i varje beslut han tar. Men jag förstår att många beliebers är oroliga eftersom vi vill inte se han sårad.. Så hoppas hon är en bra person, jag ska inte börja hata henne innan jag vet om henne personligen. Så jag är glad för Justins skull.
Kram, grym blogg :)

Date:2013-06-25 - Time:23:07:08
Site: http://twitter.com/swaqrauhl
Name: moa

döda mig tack.

Date:2013-06-26 - Time:22:48:27
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: