Annonser från BloggPartner
DATE: 2009-12-29 / FILED UNDER: Nyheter

Update

även fast vi nu är tre som äger bloggen blir det oftast jag som får blogga :^o

har inte hänt så mycket på Justin fronten.. kolla hans twitter för daglig uppdatering: http://www.twitter.com/justinbieber

peace out
bieber fever 4ever!

Name: Anonym

Älskar justin och eran blogg är verkligen jättebra! Det var här jag hittade han för första gången och när jag kom in till bloggen såg jag en massa bilder på han och tänkte shit va söt! Han ska jag bli ihop med (aa) asså bara en tanke man får.. Sen så när jag kollade igenom bloggen och sånt. Så förstod jag att han var känd och bodde i ett annat land. Så det kan ju bara vara en dröm för mig :´(<3

Men en sak bara, skulle vilja att ni uppdaterade lite mer ;)

Date:2009-12-29 - Time:22:26:58
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: