Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-04-30 / FILED UNDER: Fredagscollage

FREDAGSCOLLAGE


Namn: Sara - www.ssaraloov.blogg.se
-


Namn: Jennifer - www.youngstars.blogg.se
Jag gjorde den för att Justin är så sjukt snygg, och sen så gjorde jag den för att jag hade tråkigt!


Vad är FREDAGSCOLLAGE?
Fredagscollage publiceras varje vecka på fredag. Du kan skicka in ditt collage under hela veckan, kommer det inte med samma vecka som du skickade in det kan det endå komma med nästa vecka! Collaget kan vara gjort i vilket program du vill och ett tips är att ha någon liten text med på collaget för piffa till det. Ditt collage skall skickas in till [email protected] där du skriver ditt namn, blogg/twitter och VARFÖR du just valt de bilderna som du valt.

Name: emma

glöm inte att Justins livvakt Kenny Hamilton fyller år idag :)

Date:2010-04-30 - Time:22:14:45
Name: Mimmi Bieber <3

TIPS: OM DU TITTAR PÅ TICNET.SE OCH SÖKER PÅ JUSTIN SÅ STÅR DET ATT HAN SKA UPPTRÄDDA I DANKMARK OCH FINLAND... SNART. DEN 20 MAJ! JAG SKA DITT!:D BRA FÖR ALLA SOM ÄR FRÅN SKÅNE. SÄG GÄRNA DETTA TILL ALLA.

Date:2010-04-30 - Time:22:19:20
Name: jessica

Ni säger att man ska skriva vf man valde bilderna och inte "bara för att jag har tråkigt" kollar ni ens igenom alla bilder? För de finns säkert många som e grymt mkt finare än dessa!

Date:2010-04-30 - Time:22:29:02
Name: Jenny

Jag har inte PS eller liknande program, så kan inte göra bildkollage, men jag har däremot gjort ännu en video: http://www.youtube.com/watch?v=M5mluC45e_U :)

Date:2010-05-01 - Time:00:37:46
Site: http://www.youtube.com/inzpiredbymusic
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: