Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-04-18 / FILED UNDER: Justin-kunskap

Justin kunskap part 3


Twitter är verkligen fansens bästa vän. Om man har en idol som är bra på att uppdatera kan man enkelt veta var personen är och vad han/hon håller på med. Jag och Nicolina har Justins twitter som startsida.
Tycker du Twitter är jobbigt att fatta? Vet du inte vilken sida som är Justins riktiga?

Twitter ord:
TT - Trending Topic:
 Ett eller flera ord som flest twittrat om som står på allas startsida. Justin Bieber är dagligen ett TT - han är kung av Twitter alltså!
Follow: Man följer någon helt enkelt! Personens tweet dyker upp på din Twitterstartsida.
Shoutout: Man skriver att folk ska t.ex. följa en person. Ibland så gör man "Shoutout for Shoutout".
RT: När man Retweetar ett inlägg, någon annans inlägg hamnar på din Twitter. Men ger du t.ex. Justin ett RT så kommer det stå t.ex. "RT@Justinbieber Haha look http://twitpic.com/1ge8d6"
Reply: Man skriver till någon. Det är enkelt att göra, skriv bara @Justinbieber (eller vem du nu vill skriva till) och sen ditt meddelande.
DM: Direct Message. Ingen annan än den du skickar till kommer se vad du skrivit.

Viktiga Twitters alla Beliebers borde följa:
Justins
Justins mamma Pattie

Justins pappa Jeremy
Christan Beadles
Ryan Butler
Caitlin Beadles
Chaz Somers
Dan Kanter
Sean Kingston
Biebersquad
och så såklart..
våran!

Klicka här för mer Justin Kunskap!

Name: Linnea

Hur ser man bilderna på twitter? när jag klickar upp så ser jag bara text och sånt ;S

Date:2010-04-19 - Time:20:23:15
Site: http://puucko.blogg.se/
Name: Adela

följ mig på twitter @bosnaguurl :)

Date:2010-05-02 - Time:21:56:43
Name: Adela

men jag kunde inte RT man kunde inte skriva nåt hur ska jag göra då? skulle behöva veta det :)

Date:2010-05-05 - Time:18:40:01
Name: Anonym

gillar justin brunetter?

Date:2010-11-19 - Time:20:03:34
Name: elin

Hej :D



jag har en twitter som du kan följa om du vill :) @elinohrn och em kan du hjälpa mig lite med twitter asså jag skriver nästan om Justin bieber varje dag haha xd

Date:2010-12-15 - Time:19:02:32
Site: http://elinohrn.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: